  • 1. Data: 2016-11-13 13:59:16
    Temat: Rekomendacja konta Premium mając konto Freemium
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Mam konto Freemium w T-Mobile UB. W "Rekomendacjach" mogę polecić jedynie
    konto Freemimum a chciałbym polecić Premium.
    Czy osoba polecana będzie mogła założyć konto Premium z linka polecającego
    Freemium?

  • 2. Data: 2016-11-22 20:43:00
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > konto Freemimum a chciałbym polecić Premium.
    > Czy osoba polecana będzie mogła założyć konto Premium z linka polecającego

    Zadzwonilem do TMUB i dostalem info, ze z linka Freemium mozna zalozyc konto
    Premium.
    Wyslalem link znajomemu i dupa - z linka polecajacego Freemium mozna zalozyc
    jedynie konto Freemium.
    Co za fajfusy pracuja na tych infoliniach :)