  • 1. Data: 2016-11-10 10:33:04
    Temat: Darmowa karta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Z jednej strony banki narzekaja na spadek przychodow ... a tu dzwoni
    BZ i oferuje darmowa kredytowke.
    Tzn oplaty jakies tam sa, ale jak sie zrobi 10 transakcji w 3 miesiace
    to bedzie dozywotnio bezplatna.

    Wskazniki musza polepszyc, czy z prowizji od kredytowek wiekszy zysk ?
    Czy licza na to, ze klient jednak ten kredyt kiedys wezmie i wtedy
    zaplaci ?

    Brac, nie brac, poczeka az doplaca ?

    J.

  • 2. Data: 2016-11-10 10:48:22
    Temat: Re: Darmowa karta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    citi dopłaca już od dawna - a teraz nawet do darmowej simplicity, tego to już nie
    rozumiem, jeszcze rozumiałem jak promowali tą swoją mc world - ale widać liczą na to,
    że klient skusi się na łatwy kredyt.
    Co do żaby - jeśli już masz z nimi jakąś tzw. relację, to jak masz zdolność
    kredytową, to bierz - tylko doczytaj drobny druk.
    Ale jak nie masz - i jeśli już masz darmową KK, a najlepiej dwie - to wg mnie nie
    warto, ja ich za poważny bank nie uważam.