  • 11. Data: 2008-11-15 01:17:58
    Temat: Re: Reklamy Alior banku :)
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WW3 <w...@2...net> napisał(a):

    > Czy oprocz parasola mozesz wymienic podobienstwa.

    Prosze uprzejmie. Podstawowe:

    Za Prezesem Zarzadu:

    Ikoną kampanii są &#8222;bankowcy w melonikach&#8221;. Melonik symbolizuje klasę i
    wysoki
    poziom, budzi skojarzenia ze stylem, jakością i najlepszymi tradycjami
    bankowości. &#8222;Bankowcy w melonikach&#8221; proponują powrót do świata
    fundamentalnych, prostych, racjonalnych reguł, którymi kiedyś szczyciła się
    bankowość.

    Jesli zas chodzi o kreatywnosc parasolowa, to polecam:

    http://www.youtube.com/watch?v=W7mBh0j9SPA

  • 12. Data: 2008-11-15 12:01:55
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfl806$d7q$1@inews.gazeta.pl, *Użytkownik* wrote:

    > Jesli zas chodzi o kreatywnosc parasolowa, to polecam:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=W7mBh0j9SPA

    I ta reklama przez muzyke i niegadanie jest o niebo lepsza od aliorowej.
    Choc podobna.
    Ta by sie wyroznila i zrobila wrazenie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2008-11-15 12:35:20
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > UĹźytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci

    > Dla mnie ta reklama jest bardzo bardzo sĹ&#65533;aba.

    I to hasło "Wyższa kultura bankowości" od razu mi się kojarzy z tymi co tworzą
    przyjazny świat finansów :)

    A ten przyjazny świat finansów jest jednym z najmniej przyjaznych jakie znam.
    Tak więc się lekko obawiam tej wyższej kultury...

    Zresztą mam takie wrażenie że wszystkie banki chcące się wyróżnić ogólnie
    pojętym 'zachowaniem', wypadają potem raczej przeciętnie. Taka "wyjątkowa
    jakość usług" :) (czy ktoś to jeszcze pamięta?!) była nawet poniżej przeciętnej...

    W.

  • 14. Data: 2008-11-15 13:06:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taka "wyjątkowa
    > jakość usług" :) (czy ktoś to jeszcze pamięta?!) była nawet poniżej
    > przeciętnej...

    Ja z "wyjątkową jakością usług" mam raczej dobre doświadczenia... Z tym
    "przyjaznym światem finansów" to się ogólnie rzecz biorąc zgadzam, choć
    nietrudno znaleźć coś jeszcze gorszego i to niedaleko od jabłoni.

    marekz

  • 15. Data: 2008-11-15 16:31:40
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Mithos pisze:

    > Pojawilo sie przed chwila.

    > Gra slowna. Zauwaz, ze nie napisali nic o karcie. Konto darmowe ale
    > karta platna.

    Czyli oprócz tej stówy uczestnicy konkursu nie będą mieli żadnych
    przywilejów. Szkoda. Jeśli chodzi o wypłaty z wszystkich bankomatów bez
    opłat - nie ma tutaj żadnego limitu? Np. pierwsze trzy darmowe a potem
    5zł? Wiem że jest tak z hasłami które przychodzą jako sms przy
    przelewach (oidp tam chyba pierwszych 8 jest za darmo).

  • 16. Data: 2008-11-15 18:12:14
    Od: " fuzzymi" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Pojawilo sie przed chwila.

    > Gra slowna. Zauwaz, ze nie napisali nic o karcie. Konto darmowe ale
    > karta platna.

    Ale: w mailu jest nastepujace sformulowanie:

    "Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że uczestnicy konkursu &#8211; osoby, które
    pomogły nam w budowaniu Alior Banku &#8211; zostaną użytkownikami pierwszego na
    polskim rynku konta osobistego, oferującego bez opłat możliwość korzystania ze
    wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie."

    Bez karty nie mam mozliwosci korzystania z bankomatu, wiec zakladam, ze i
    karta bedzie bez oplat. Chyba, ze chodzi o to, ze bede mogl sobie przeznaczyc
    te otrzymane 100 zl na oplaty na karte...

    Przekonamy sie pojutrze :)

  • 17. Data: 2008-11-15 18:36:59
    Od: Solos <U...@p...pl>

    A ja chcialem nawet udac sie do placowki zeby zalozyc konto w przyszlym
    tygodniu. Mysle sobie: jesli tak sie chwalili caly czas, ze bardzo wazny
    jest dla nich klient, ze klient tworzy z nimi bank i stad ankieta, to na
    podstawie owej ankiety (https://www.konkurs.aliorbank.pl/wyniki/2)
    placowki beda czynne do 20.00 albo w weekendy. Jakiez bylo moje
    zdziwienie jak zobaczylem godziny otwarcia placowek w Warszawie jak sie
    okazalo, ze placowki warszawskie sa czynne od 9.00 do 18.00 lub od 8.00
    do 17.00! W weekendy oczywiscie nieczynne :) To tak wazna jest dla nich
    ich wlasna ankieta i klient.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 18. Data: 2008-11-15 22:32:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 15 Nov 2008 17:31:40 +0100, Pts wrote:

    > Czyli oprócz tej stówy uczestnicy konkursu nie będą mieli żadnych
    > przywilejów. Szkoda.

    Jak to nie, mogli sobie wybrać kawałek numeru rachunku. :-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2008-11-15 23:14:26
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "fuzzymi" napisał:

    > Ale: w mailu jest nastepujace sformulowanie:
    > "oferującego bez opłat możliwość korzystania ze
    > wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie."

    Czyli napisano, ze bedziesz mial bankoomaty za darmo, o zadnej innej
    darmowosci nie napisano.

  • 20. Data: 2008-11-16 02:27:41
    Od: " fuzzymi" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> napisał(a):

    > Czyli napisano, ze bedziesz mial bankoomaty za darmo, o zadnej innej
    > darmowosci nie napisano.

    Zauwaz ze obiecuje nam sie "możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów bez
    opłat" a nie "bezprowizyjne / darmowe wyplaty z bankomatow". Jak mam korzystac
    z bankomatu bez karty?