  • 1. Data: 2008-11-14 07:22:55
    Temat: Eurobank awaria
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dzis w eurobanku byla awaraia - nie zaktualizowaly sie dane w bankowosci
    online.
    Nie moglem wykonac przelewu (podobno po 9-ej ma byc OK) poniewaz mialem
    0 zl dostepnych srodkow i przy okazji oprocentowanaie 0%.

    Podobno problem dotyczy tylko czesci uzytkownikow bankowosci internetowe,
    Infolinia nie potrafila odpowiedziec jak w takiej sytuacji system
    wykonalby zlecenie przyszle - czy mimo, ze w bankowosci internetowej
    byloby niewykonalne z powodu braku dostepnych srodkow, wlasciwy system
    bankwy zaktualizowany prawidlowo, wykonalby je ze swojego poziomu i
    przekazal informacje do systemu internetowego po prawidlowej
    aktualizacji w pozniejszych godzinach?
    Czy tez 0 srodkow dostepnych internetowo zatrzymaloby takie zelcenie?

    Jesli ktos ma na dzisiaj zlecenia proponuje zajrzec do swojego konta i
    prosze o informacje - bo lekko sie zaniepokoilem - podobno to pierwsza
    taka awaria aktualizacji.

  • 2. Data: 2008-11-14 08:03:03
    Temat: Re: Eurobank awaria
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jesli ktos ma na dzisiaj zlecenia proponuje zajrzec do swojego konta i
    > prosze o informacje - bo lekko sie zaniepokoilem - podobno to pierwsza
    > taka awaria aktualizacji.

    "Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    Proszę spróbować później.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy."

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-14 08:15:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    RobertS pisze:

    > "Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    > Proszę spróbować później.
    >
    > Za powstałe utrudnienia przepraszamy."

    już działa, wygląda na to, że wszystko jest ok - na stronie głównej
    zauważyłem komunikat, że do godz. 9.00 dzisiaj system miał być
    konserwowany...wyglądało to na jakieś planowe działanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-11-14 10:36:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > już działa, wygląda na to, że wszystko jest ok - na stronie głównej
    > zauważyłem komunikat, że do godz. 9.00 dzisiaj system miał być
    > konserwowany...wyglądało to na jakieś planowe działanie

    do godziny 9-ej jutro od dzisiaj godziny 21-ej