  • Data: 2006-10-16 15:45:48
    Temat: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: donquijote <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze,

    zakupiłem w piątek bilet PKP Intercity płacąc przez Internet za pomocą
    karty kredytowej mBanku. Dzień później zrezygnowałem z wyjazdu,
    anulowałem bilet oraz rezerwację, i teraz chcę złożyć reklamację, aby
    odzyskać pieniądze, bowiem okazało się, że PKP nie oddaje kasy z
    automatu. Tutaj mała niespodzianka, zgodnie z regulaminem PKP potrąca
    10% od zwracanej kwoty. Nie spodobało mi się to i teraz kombinuję jak to
    obejść. Nie chodzi tu przecież o dużą kwotę, ale raczej o zasadę - poza
    tym skoro korzystam z internetowego, jakby nie patrzeć najtańszego dla
    PKP kontaktu z klientem, to dlaczego do cholery oni biorą ode mnie
    pieniądze za nic? Żadnej usługi nie było, więc za co mam płacić te 10%?

    Stąd moja wątpliwość - reklamować w PKP, czy wysyłać reklamację
    transakcji do mBanku i domagać się zwrotu pieniędzy na kartę z powodu
    nie otrzymania usługi będącej przedmiotem transakcji?

    Proszę o radę, może ktoś z Was już się spotkał z podobnym przypadkiem?

    pozdrawiam
    donquijote