eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja kartowa PKP Intercity › Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
  • Data: 2006-10-18 18:59:27
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Mon, 16 Oct 2006 17:45:48 +0200, donquijote
    > <d...@N...pl> wrote:
    >
    >> Stąd moja wątpliwość - reklamować w PKP, czy wysyłać reklamację
    >> transakcji do mBanku i domagać się zwrotu pieniędzy na kartę z powodu
    >> nie otrzymania usługi będącej przedmiotem transakcji?
    >
    > Reklamować w PKP, powołać się na zawarcie umowy poza siedzibą.

    Umowa zawarta przez internet jest umową zawarta na odległość a nie poza
    lokalem przedsiębiorstwa (czy jak Ty to nazywasz "poza siedzibą").I
    przeczytaj dokładnie cały wątek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1