eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja kartowa PKP Intercity › Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
  • Data: 2006-10-16 16:32:24
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    donquijote napisał(a):
    > Szanowni grupowicze,
    >
    > zakupiłem w piątek bilet PKP Intercity płacąc przez Internet za pomocą
    > karty kredytowej mBanku. Dzień później zrezygnowałem z wyjazdu,
    > anulowałem bilet oraz rezerwację, i teraz chcę złożyć reklamację, aby
    > odzyskać pieniądze, bowiem okazało się, że PKP nie oddaje kasy z
    > automatu. Tutaj mała niespodzianka, zgodnie z regulaminem PKP potrąca
    > 10% od zwracanej kwoty. Nie spodobało mi się to i teraz kombinuję jak to
    > obejść.

    Żartujesz sobie? Kombinuj dalej. I tak nic nie wskórasz. Ciesz się,że w
    ogóle Ci oddadzą 90%. Zawierając umowę zaakceptowałeś regulamin więc
    czego i od kogo Ty teraz chcesz? I co w ogóle bank ma do tego?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1