  • 1. Data: 2005-03-24 10:36:22
    Temat: Reiffeisen i wniosek o kredyt
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym cos opowiedziec.

    jakis czas temu pytalem tu o mozliwosc wziecia w miare korzystnego kredytu
    gotowkowego.
    Wybralem Raiffeisen.
    Zlozylem wniosek. Wszytstko pieknie tylko.. nie zapytalem ile trwa
    rozpatrzenie takiego wniosku...
    Niestety.. po fakcie sie dowiedzialem.. 10 dni roboczych a poznij zmienilo
    sie tona 14 dni roboczych.
    Dodatkowo stwierdzili ze koipie rachunkow nie wystarcza. Trzeba doniesc
    kopie wyciagow bankowych tam gdzie wplywa wynagrodzenie.. OK donioslem.. w
    ciagu 3 dni miala byc decyzja. Dzis mija 4 dzien i co??? Pani informuje mnie
    ze dyzji nie ma, prosze cierpliwioe czekac.

    Oczywiscie zlozenie wniosku poprzedzone bylo rozmowa z ich infolinia i
    wstepna (dosc dokladna) analiza mojej zdolnosci kredytowej. "Nie bedzie mial
    Pan problemu z uzyskaniem pozyczki tej wysokosci przy takich dochodach" -
    uslyszalem. Wiec gdzie problem? Panie w infolinii albo niekompetentne albo
    rzna glupa.

    Zdecydowalem sie nie czekac, zrezygnowac. Po poludniu wybieram sie do ich
    oddzialu celem wycofania wniosku..
    I tu pytanie. Co z kopiami wyciagow? Co z moimi danymi itd... Chyba
    powinienem dostac je z powrotem a danae powinnybyc wykasowane? Czy moze sie
    myle? N iemam w tym wzgledzie doswiadczenia.

    Moj blad.. nie spytalem ile trwa rozpatrzenie wniosku. Wnioskowalem mala
    sume pozyczki a sprawdzali mnie jakbym bral 200 tysiecy na dom. Kredyt
    mieszkaniowy dostalem w ciagu tygodnia... Dziwne ze ten bank pozwala sobie
    na takie praktyki. Stracili klienta. Dla mnie ta nazwa i logo bedzie
    kojarzyc sie tylko zle.

    Pojde gdzie indziej, gdzie dostane pozyczke w max 4 dni albo i szybciej.

    Pozdrawiam
    Vx