  • 1. Data: 2006-05-16 07:51:49
    Temat: Refinansowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Witam

    Moze ktos sie orientuje jak wyglada obecnie oferta bankow w ww kwestii.
    Zalozenia sa nastepujace:

    pozostala kwota= 85k PLN co stanowi ok 60% wartosci mieszkania
    waluta = PLN
    okres kredytowania = ok 15lat

    Prosba do PKO BP w sprawie negocjacji marzy zaowocowala oferta obnizenia
    marzy do 1,7% co jest wysoce niezadowalajace biorac pod uwage oferty
    konkurencji.
    Jesli ktos ostatnio refinansowal... badz orientowal sie w ofertach bankow
    prosze o wskazowki - ktore banki wziac pod uwage a ktorych unikac?

    dzieki i pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2006-05-16 14:49:31
    Temat: Re: Refinansowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Ja przeniosłem z PKO BP do mbanku.
    Co prawda kosztowało mnie to trochę nerwów (niekompetencja pracowników CF
    Szczecin oraz PKO BP I/O Szczecin), ale warto było.
    W Twoim konkretnym przypadku koszt przeniesienia kredytu do mbanku, to ok.
    200zł.

    Pozdrawiam,
    Radek

  • 3. Data: 2006-05-16 16:11:02
    Od: "T.K." <t...@o...pl>

    > Ja przeniosłem z PKO BP do mbanku.

    Czy mbank wymagal od Ciebie zaswiadczenie z PKO BP o wysokosci pozostalego
    do splaty kredytu i nr konta do splaty?
    Jesli tak - to czy kosztowalo to 300zl (bo taka wysoka stawka widnieje w
    TOiP PKO BP).

    Adam

  • 4. Data: 2006-05-16 21:50:08
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Nie wymagał. Wystarczył świstek, który przychodzi co miesiąc (taki z info o
    kwocie pozostałej do spłaty, aktualną ratą oraz podpisami i pieczątkami).

    Radek

  • 5. Data: 2006-05-17 06:15:27
    Od: "Przemek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Radek <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Szczecin oraz PKO BP I/O Szczecin), ale warto było.
    > W Twoim konkretnym przypadku koszt przeniesienia kredytu do mbanku, to ok.

    Witam

    Te 200 PLN to koszt zmiany wpisu w KW czy cos innego?
    Jesli mozna spytac to jakie oprocentowanie masz po przeniesieniu z jaka marza?

    Ja zastanawialem sie na mbankiem ale oprocentowanie niezalezne od Wiboru mnie
    troche powstrzymuje... a widze ze bede musial jeszcze raz przemyslec sprawe

    dzieki i pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2006-05-17 13:43:13
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    > Te 200 PLN to koszt zmiany wpisu w KW czy cos innego?

    100pln wykreślenie hipoteki na rzecz banku PKO BP. 85PLN to koszt zakupu
    weksji na rzecz mbanku. Nie ma więcej kosztów, bo mbank płaci za wszystko
    pozostałe.

    > Jesli mozna spytac to jakie oprocentowanie masz po przeniesieniu z jaka
    > marza?

    4,8%, a po roku 5,8% w PLN.

    Radek

  • 7. Data: 2006-05-19 22:44:38
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Czy konieczna byla wycena nieruchomosci i ogledziny przez
    rzeczoznawce?

  • 8. Data: 2006-05-20 14:57:47
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Jako cene nieruchomosci przyjeto te z polisy ubezpieczeniowej oraz aktu
    notarialnego. Ogledziny polegaly na zrobieniu przeze mnie fotek domu i
    wyslaniu e-mailem ;-)
    Jak wspomnialem wczesniej, koszty to wykreslenie hipoteki 100zl i weksle 1zl
    za kazdy 1k kredytu.
    Radek