  • 1. Data: 2013-02-15 23:32:42
    Temat: Realny świat o 30% do dołu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Rada polityki surowcowej wytrwale obniża stopy %%
    do tego stopnia, że także realny świat obniżył ceny
    o 30% -- ale tylko do 17 lutego i tylko na urządzenia
    typu tablet.

    Jakby był tam wiadomy tablet Samsunga w cenie 70% -- chyba bym go kupił. :)

    .---------------------------------------------------
    --------------.
    | [Na coś w końcu muszę wydawać szmal -- szkoda, aby kisił się aż |
    | do ponownego nadejścia Chrystusa. Widzisz pierdołku -- Bóg jest |
    | wszechobecny, Chrystus żyje w każdym z nas, duch święty naucza, |
    | a ty, Benedykcie XVI odchodzisz, gdyż brakuje ci sił fizycznych |
    | i duchowych, czyli masz depresję, :) a to ani chybi dowód twego |
    | dzieciobójstwa... Już w czasie twego orędzia bożonarodzeniowego |
    | (czy orędzia noworocznego -- akurat nie pamiętam tego dokładnie |
    | teraz) gdy z twych ust padły fatalne słowa o przychodzeniu Boga |
    | (wszechobecnego przecież) do człowieka, wiedziałem :) o tym, iż |
    | twój kres jest bliski a i ty sam zdajesz sobie sprawę z głupoty |
    | właśnie wtedy wypowiedzianej przed kamerami -- głos ci zadrżał, |
    | twoje oczy zgasły, zaś słowa na chwilę uwięzły ci w czeluściach |
    | zwanych krtanią czy ustami... Cierpliwie czekałem na dzień twej |
    | abdykacji, mając świadomość tego, że abdykacja ta nadejdzie, :) |
    | o ile nie umrzesz przedwcześnie. Tu Bóg okazał mi miłosierdzie, |
    | gdyż nie powołał cię przed swoje oblicze przed złożeniem urzędu |
    | przez ciebie -- po Janie Pawle II i ty odchodzisz w niesławie.] |
    '---------------------------------------------------
    ------------. |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    -- | |
    .`'.-. ._. .-. | |
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' | |
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., | |
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/..............|^|

  • 2. Data: 2013-02-16 04:18:05
    Temat: Re: Realny świat o 30% do dołu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kfmd2d$ma$...@n...news.atman.pl

    > Jakby był tam wiadomy tablet Samsunga w cenie 70% -- chyba bym go kupił. :)

    I jest -- za 949 pln minus 30%, czyli jest za 664 pln, zatem po
    odpodatkowaniu mamy to za około 445 plnów...

    949*.3=284,7
    949-285=664
    664*.67=444,88

    http://www.real.pl/aktualnosci/nowe-aktualnosci/30-c
    eny-w-extra-kasie-603/

    Jeśli (co oczywiście nie nastąpi) Idea Bank dałby swój okrojony (bez
    3G) tablet za 3 miesięczną lokatę 5 kiloplnów -- można by było brać.

    Realny niemal na pewno ma 3G, choć pewności nie mam.

    -=-

    Uwaga! Ten tablet nie ma LEDki pracującej jako lampa błyskowa.

    -=-

    Ideologiczna cena to około 557 pln:

    .81*55*5/4=55,6875

    5% -- tyle daje meritum w rocznej skali
    .81 -- Vincenty tyle nam zostawi
    55 -- wielkość lokaty w tałzenach pln
    /4 -- 3 miesiące to 1/4 roku

    I od tego raczej podatków żadnych nie odliczymy.
    I na pewno Ideologiczny nie ma 3G.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-02-16 07:02:44
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-16 04:18, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > I jest -- za 949 pln minus 30%, czyli jest za 664 pln, zatem po
    > odpodatkowaniu mamy to za około 445 plnów...
    >
    > 949*.3=284,7
    > 949-285=664
    > 664*.67=444,88

    Co to za odpodatkowanie? Odliczasz jedną trzecią, dlaczego?

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-02-16 09:48:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 07:02:44 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Co to za odpodatkowanie? Odliczasz jedną trzecią, dlaczego?

    Pewnie zakup "na firmę", odliczenie VAT-u i dochodowego.

    AK

  • 5. Data: 2013-02-16 16:50:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1...@4...net

    >>> 949-285=664

    > Pewnie zakup "na firmę", odliczenie VAT-u i dochodowego.

    A można jakoś inaczej odliczyć?

    Czy ktoś już zgłębił arkana tabletu realnego? Ma 3G czy nie ma?
    Tablet Lenovo mały na 7 cali za tę cenę ma DulaSima!!! Ale nie
    widzę, czy ma UMTS na 900 MHZ -- czy pójdzie bezpobloemowo
    z kartami Aero2.

    -=-

    Urzędy skarbowe wspierają WinZgrozę.
    Tutejszy Urząd Miasta też wspiera gówno z Redmond...
    Wkrótce dla M$ zostaną już tylko urzędnicy -- rozumni
    ludzie przejdą na oprogramowanie alternatywne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-17 03:02:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kfo9v8$mcn$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Tablet Lenovo mały na 7 cali za tę cenę ma DulaSima!!! Ale nie
    > widzę, czy ma UMTS na 900 MHZ -- czy pójdzie bezpobloemowo

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxytab2/

    Ten powyżej -- nie ma. Ma 2100 MHz dla UMTS, czyli Aero2 nie łapie.

    Chyba warto zaczekać na DualSimy z UMTS 900 MHz (lub nawet z LTE)
    i na GLONASS. Lenovo w tej cenie ma DuaSima.

> [...]

    > Wkrótce dla M$ zostaną już tylko urzędnicy -- rozumni
    > ludzie przejdą na oprogramowanie alternatywne.

    Urzędnicy i Rydzyk -- bo chyba jego TV Trwam w necie chodzi na M$.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-02-17 08:56:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 16:50:09 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A można jakoś inaczej odliczyć?

    Nie wiem, ale to, że ja nie wiem, nie oznacza, że ktoś mądrzejszy czegoś
    nie wymyślił - pozwoliłem więc sobie zgadnąć, ale dopuszczam rozmaite
    możliwości. :)

    > Czy ktoś już zgłębił arkana tabletu realnego?

    Zdaje się, że trzeba za niego zapłacić więcej, niż złotówkę, więc nie jest
    w obszarze moich zainteresowań.

    > Wkrótce dla M$ zostaną już tylko urzędnicy -- rozumni
    > ludzie przejdą na oprogramowanie alternatywne.

    Będę nadal spokojnie korzystał z legalnego systemu Windows, nawet za cenę
    uznania mnie przez kogoś za nierozumnego. :>

    AK

  • 8. Data: 2013-02-17 11:01:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" ohxfh6uuartq.ueqb31i9chns$....@4...net

> [...]

    > Będę nadal spokojnie korzystał z legalnego systemu Windows,
    > nawet za cenę uznania mnie przez kogoś za nierozumnego. :>

    Czyli 3 stówy za badziewny system operacyjny zapłacisz bez trudu,
    ale za tablet nie chcesz zapłacić więcej niż 1 złotówkę... Czy
    dlatego tak jest, że Gates jest najbogatszym człowiekiem świata?
    Bo jeśli tak -- Samsung też do biedoty nie jest zaliczany. ;)

    Obcowanie z bogaczami bywa przyjemne -- nawet wówczas, gdy
    to obcowanie ogranicza się do wzbogacania tychże bogaczy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-02-17 11:18:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 11:01:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli 3 stówy za badziewny system operacyjny

    Nie uznaję go za badziewny. Po 20 latach siedzenia w IT miałem serdecznie
    dość tej branży, i dziś komputer dla mnie właśnie ma być prosty i
    niekonfliktowy. Windows najlepiej wpasowuje się w moje oczekiwania.

    > zapłacisz bez trudu,

    Ekhm... No, to zbyt daleko idący wniosek. Gdy ktoś w dyskusji zakłada, że
    druga strona zrobiła coś tam, gdy rzeczywistość jest inna, wystawia sobie
    kiepskie świadectwo. Mój system nie kosztował trzech stów.

    > Czy dlatego tak jest, że Gates jest najbogatszym człowiekiem świata?

    Zdaje się, że obecnie jest na drugim miejscu, przy czym ja mu absolutnie
    niczego nie żałuję, niech sobie chłopina zarabia.

    AK

  • 10. Data: 2013-02-17 17:33:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" ntoakcbhasna$.1pdrjbbhabds$....@4...net

    > Nie uznaję go za badziewny. Po 20 latach siedzenia w IT miałem serdecznie
    > dość tej branży, i dziś komputer dla mnie właśnie ma być prosty i
    > niekonfliktowy. Windows najlepiej wpasowuje się w moje oczekiwania.

    Jeśli nie można inaczej, porównaj zasobożerność i funkcjonalność.
    Czy androidowe tablety i smartfony wymagają ogromnych dysków
    z setkami gigabajtów i dziesiątek gigabajtów RAMek?...

    Na swoim telefonie mam 190 MB ,,dysku'', co sprawia, iż każdego
    dnia instaluję kilka aplikacji i deinstaluję -- mimo tych
    zabiegów Android nie wiesza się. :) Potrafisz podobnie w Win?

    > Ekhm... No, to zbyt daleko idący wniosek. Gdy ktoś w dyskusji zakłada, że
    > druga strona zrobiła coś tam, gdy rzeczywistość jest inna, wystawia sobie
    > kiepskie świadectwo. Mój system nie kosztował trzech stów.

    W takim razie każdy człowiek takie wystawia -- rzadko ktoś
    w swych rozważaniach trafia bezbłędnie do celu. Win na
    półkach sklepowych kosztuje około 3 setek złotych.

    > Zdaje się, że obecnie jest na drugim miejscu, przy czym ja mu absolutnie
    > niczego nie żałuję, niech sobie chłopina zarabia.

    Ja też nie żałuję -- oby nie zarabiał moim kosztem i wbrew rozsądkowi.

    Gdy fotograf nie trafia palcem w pożądany przycisk -- winny jest
    producent aparatu fotograficznego, który tak źle rozplanował
    przyciski... Gdy ABS czy inny ESP źle zadziała, nikomu nie
    przychodzi do głowy nazwanie kierowcy głupcem... Gdy nowy
    telewizor zawiesi się -- uznamy, że trzeba wezwać serwis
    gwarancyjny...

    Tymczasem Win pracuje zazwyczaj jakoś źle, niemal każdy
    ma z tym systemem problemy, producent nawet nie daje
    skromnej dokumentacji, serwisem są przygłupy rangi
    Kaweckiego a każda krytyka tego potworka rodzi
    emocje...

    Widziałeś jakąś rakietę bojową opartą o Win?
    A może banki opierają się o te systemy?
    Polbank chyba w tym gustował...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'