  • Data: 2002-05-06 20:47:52
    Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam juz odpowiedz z Mlinii. Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie
    > 00:00 srodkow i przelew zostal odrzucony. Srodki pojawily sie w
    > ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle inteligentny aby
    > probowac 2 razy... A co ma z tego klient? Ano klient musi sie
    > domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    > 1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    > 2. Brak w historii wykonania tego przelewu.
    >
    > Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    > WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!
    >
    > Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
> [...]

    Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
    chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje. Nie wiem na ile jest to
    sprawa trudności implementacyjnych a na ile obawy banków przed
    jakimkolwiek niedeterminizmem przy przyjmowaniu zleceń. Sam chętniej
    nawet niż 'dwie próby' widziałbym po prostu możliwość zlecenia
    przelewu w stylu 'wykonaj 15 lub 16 kwietnia, gdy tylko będą środki'.

    Natomiast w Multi głównym problemem jest brak jakiejkolwiek reakcji na
    to że przelew nie poszedł. Niejeden marmurek potrafi w takiej sytuacji
    zadzwonić do klienta. W inteligo przychodzi SMS (nawet do osób bez
    wykupionego serwisu SMS). Gdzieniegdzie da się też coś na ten temat
    zobaczyć w ramach aplikacji internetowej (np. w BSK o ile pamiętam
    przychodziły 'listy pocztą wewnętrzną' z odpowiednimi
    powiadomieniami).

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )