  • Data: 2016-01-17 15:41:00
    Temat: Re: zmiany w kwocie wolnej od zajęcia komorniczego
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    nie do końca rozumiem, jak kwoty podane tutaj:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Limity-zajec-komorni
    czych-w-2015-roku-7238387.html

    czyli np. 337,57zł dla dochodu 675,13 brutto
    przekładają się na kwotę realnie wypłacaną świadczeniobiorcy
    po potrąceniu -

    chodzi mi o to że wiem że osoba mająca 675,13 dostaje realnie
    kwotę ok. 422,50 lub 422,60zł a nie 337,57. Nie wiem jaki wzór
    trzeba zastosować aby podstawić do niego 675,13 oraz 337,57
    i na wyjściu otrzymać 422,50 zł

    czy ktoś zna wzorek matematyczny który należałoby zastosować?!