  • 1. Data: 2006-07-27 21:11:16
    Temat: zmiana oprocentowania w Multi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=748
    3

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-07-27 21:42:39
    Temat: Re: zmiana oprocentowania w Multi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:eaba5i$v3u$1@news.onet.pl...
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=748
    3

    Hehe... podoba mi sie sformulowanie 'korekta oprocentowania' ;). Teraz
    jestem pewien, ze decyzja o zamknieciu rachunku byla prawidlowa.
    W Fortisie ciagle na rachunku biezacym 1,5% (+1,4 pp w porownaniu z Multi)
    oraz 3,35% na tygodniowej lokacie, ktora z powodzeniem zastepuje RO (i te
    3,35% moze bys netto :)).
    Do tego przy takiej samej oplacie za prowadzenie rachunku gratisowe wyplaty
    ze wszystkich bankomatow :).

    MK

  • 3. Data: 2006-07-28 07:10:31
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    dobrze, ze chociaz podwyzszyli oprocentowanie na RO, przelewam tam cala kase
    (zostaje koncowka do 50zl), ktora wplywa na KO
    czyli generalnie dla mnie rozwiazanie korzystne chociaz dla wiekszosci
    klientow pewnie nie, gdyz nie kazdy codziennie
    interesuje sie tym co sie na jego koncie dzieje....

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-07-28 15:22:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:eaba5i$v3u$1@news.onet.pl...
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=748
    3

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    > Banki nie mają dla nas tajemnic!

    Z oprocentowaniem w USD to nie maja sie czym chwalic., oproc 3,4% (max) przy
    LIBOR 5,5% dla 12-mies.
    Inne banki daja ok. 5% na lokatach

  • 5. Data: 2006-07-28 19:28:42
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Hehe... podoba mi sie sformulowanie 'korekta oprocentowania' ;). Teraz
    > jestem pewien, ze decyzja o zamknieciu rachunku byla prawidlowa.

    Mnie dali rachunek za free (na rok).

> [...]
    > zastepuje RO (i te 3,35% moze bys netto :)).
    > Do tego przy takiej samej oplacie za prowadzenie rachunku gratisowe

    Fortis jest fajny. Do bankomatów łatwo się przyzwyczaić ;) Szkoda tylko, że
    nie ma jakiejś linii kredytowej/debetu. Debet jest drogi i na dodatek tylko
    dla osób zatrudnionych na umowe. DG jak zwykle dyskryminowana ;)

    --
    Witek

  • 6. Data: 2006-07-29 16:20:02
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Hehe... podoba mi sie sformulowanie 'korekta oprocentowania' ;). Teraz
    > jestem pewien, ze decyzja o zamknieciu rachunku byla prawidlowa.

    Czy mam rozumieć, że swoje oszczędności trzymasz na RORze??? buahahha - skąd Ty
    się człowieku urwałeś?

    > W Fortisie ciagle na rachunku biezacym 1,5% (+1,4 pp w porownaniu z Multi)
    > oraz 3,35% na tygodniowej lokacie, ktora z powodzeniem zastepuje RO (i te
    > 3,35% moze bys netto :)).

    A czy w fortisie masz 80 bezpłatnych funduszy inwestycyjnych? Czy w fortisie
    masz bezpłatny rachunek maklerski?

  • 7. Data: 2006-07-30 18:44:32
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > A czy w fortisie masz 80 bezpłatnych funduszy inwestycyjnych? Czy w
    > fortisie
    > masz bezpłatny rachunek maklerski?

    czysto retoryczne pytanie ;-))

    dlatego mam konto w Multi i place za nie kilka zeta miesiecznie, usluga
    maklerska za darmo
    (standard to 50zl rocznie) oraz nabywanie funduszy bez prowizji, zyskuje
    znacznie wiecej
    niz place za konto (trudno nawet porownac te pozycje), a wolna kasa lezy
    sobie
    no oszczednosciowym w Multi ;-))

    BTW
    kiedys kobita w BPH chciala mnie nanowic na ichniejsze konto + fundusze,
    zapytalem
    jakie sa prowizje sa nabycie jednostek ich funduszy, okazaly sie takie a
    takie,
    ja na to, ze u konkurencji mozna nabyc ww. fundusze bez prowizji...
    kobieta nie chciala uwierzyc, ale inny pracownik banku ja przekonal, no i
    juz
    nic wiecej mi nie proponowala ;-))