    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiana banku - ale wymyśliłem!!
    Date: 22 Feb 2002 16:23:52 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > A masz zdolnosc kredytowa na 2x20000zl?

    a ja mysle, ze "kruczkiem" bedzie to, ze bank "opuszczany" nie zarzada od
    Ciebie natychmiastowej splaty kredytu - przeciez w takim wypadku nic nie
    zarobi, jesli tylko w miare przyzwoicie splacales kredyt i nie zepsujesz sie
    natychmiast po zamknieciu RORa, to - IMHO - nic sie nie stanie w departamencie
    kredytu...

    pozdrawiam

    romekk