    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: zmiana LOGINU w profilu zaufanym
    Date: Sun, 21 Mar 2021 14:09:51 +0100

    W dniu 21.03.2021 o 13:28, Krzysztof Halasa pisze:
    > "Admin" mógłby teoretycznie zrobić to ręcznie, coś w stylu "update users
    > set login = 'asdfg' where login = 'qwerty';" zapewne wystarczy.

    Ile razy to w praktyce robiłeś? Pytam, bo akurat administruję takimi
    systemami służbowo i czasem chętnie bym zmienił czyjś login. Bo są
    złożone z imeinia i nazwiska, a koleżanka przykładowo za maż wyszła.
    Chetnien bym wcielił Twój pomysł w życie, ale w znanych mi wypadkach
    takie "zabawy" powodują to, że trzeba nowe konto zakładać.

    Jedyne wyjście pośrednie, to utworzenie nowego konta. Przydzielenie
    nowemu kontu uprawnień do starego. Teraz użytkownik widzi swoje stare
    dane. Ale to tylko, o ile admin ma dostęp do danych. W niektórych
    systemach Polityka Bezpieczeństwa nakłada obowiązek zabrania tych
    uprawnień i tu już nie znam sposobu obejścia tego.

    --
    Robert Tomasik