eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizły kod pin › Re: zły kod pin
  • Data: 2018-07-19 16:38:58
    Temat: Re: zły kod pin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:db28d4d0-9db7-4426-a400-1f7bfa357dc2@go
    oglegroups.com...
    >Hint2: W takiej sytuacji jednak lepiej kartę zastrzec.
    >Nie wiem, czy w milku robią w oddziale, czy trzeba czekać (ale przed
    >chwilą był kurier z umową i debetówkę od razu przyniósł - co
    >śmieszne, w dokładnie takiej samej kopercie, jakby była wysłana
    >pocztą, nawet napis "przesyłka niestemplowana, opłata pobrana itp."),
    >ale lepiej nie czekać na konieczność składania reklamacji.

    Ale tak w ogole od razu zastrzec, czy po dowiedzeniu sie czemu sie
    zablokowala ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1