  • 11. Data: 2002-12-05 00:00:21
    Temat: Re: zloty delfin z mBanku - ktos ma?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Beniowa"
    > A czy mozna, w przypadku spelniania warunkow na golda na eMaxie poprosic o
    > golda do eKonta ? Gold do eMaxa nie jest mi specjalnie potrzebny, ale do
    > eKonta by sie przydal (to znaczy niekoniecznie gold, ale w ogole wypukla
    > debetowka).

    Można. Dostałem swego czasu taką odpowiedź z mBanku.

    Bogdan

  • 12. Data: 2002-12-06 01:34:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> writes:

    > Mozna miec saldo szesciocyfrowe i nikt nie zaproponuje niczego jesli nie
    > dało sie zezwolenia bankowi na korzystanie z danych osobowych.

    Bank nie potrzebuje takiego zezwolenia, potrzebuje go tylko do
    zastosowan "marketingowych" (choc mam wrazenie, ze tez sie tu cos jakis
    czas temu zmienialo).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-12-06 17:14:19
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"
    > Bank nie potrzebuje takiego zezwolenia, potrzebuje go tylko do
    > zastosowan "marketingowych" (choc mam wrazenie, ze tez sie tu cos jakis
    > czas temu zmienialo).

    A to nie jest marketing?
    Jaka jest różnica między telefonami zaczynającymi się od:
    "Dzień dobry, czy aby nie ma Pan(i) ochoty na zestaw garnków?"
    i taką:
    "Dzień dobry, czy aby nie ma Pan(i) ochoty na kartę płatniczą?"

    Bogdan

  • 14. Data: 2002-12-06 17:56:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i taką:
    > "Dzień dobry, czy aby nie ma Pan(i) ochoty na kartę płatniczą?"

    Niby żadna.:-)

    Ale jakiś adres bank ma, choćby by karty wysłać. Może na ten sam wysłać reklamę o
    GOLDzie (darmowym!) czy nie ???

    Ja ja pisałem o GOLDa, to mlinka mnie informowała, ze nie rozdają tych kart darmo bez
    względu na saldo. Nie wystarczy ani milion ani
    więcej. Mają jakaś swoją klasyfikację, wg której rozdają.
    Zatem mogłem sobie wybrać płatną i taka dostałem i mam.

  • 15. Data: 2002-12-07 02:02:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > Ale jakiś adres bank ma, choćby by karty wysłać. Może na ten sam wysłać
    > reklamę o GOLDzie (darmowym!) czy nie ???

    Do tego w ogole nie jest potrzebne dodatkowe "przetwarzanie danych".
    Zreszta ta ustawa chyba wiecej zrobila szkod niz pozytku.

    Ale ta VG mBanku jest bez sensu, i dobrze robia, ze nie zawracaja ludziom
    glowy. Gdyby zrobili jakas normalna karte (debetowa, nie ma problemu),
    z limitem najlepiej indywidualnie ustawianym (np. samemu, oddzielnie
    dla roznych rodzajow transakcji), i gdyby sprzedawali dolary po jakims
    mniej zaporowym kursie, a z bankomatu bez tych procentow, to byloby cos.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator