  • 1. Data: 2011-09-09 06:58:08
    Temat: zerwanie lokaty rewolwer w OF
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    co 3 miesiące można ww. lokatę zerwać bez utraty odsetek, u mnie właśnie
    taki dzień nastał, zerwałem lokaty i pytanko do praktyków: po jakim
    czasie kasa wróci na ror (też w OF)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-09-09 09:28:22
    Temat: Re: zerwanie lokaty rewolwer w OF
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 9 Wrz, 08:58, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    ..
    > co 3 miesiące można ww. lokatę zerwać bez utraty odsetek, u mnie właśnie
    > taki dzień nastał, zerwałem lokaty i pytanko do praktyków: po jakim
    > czasie kasa wróci na ror (też w OF)?

    To im się chyba pozrywa sporo tych rewolwerów II :-), pierwszego
    miałem do końca. Też zerwałem kilka już - 7go - czyli w środę (chwilę
    po północy). I dziś, czyli po dwóch dniach zniknęły z systemu Open
    (były od 7go jako zrywane) z lokat a pojawiły się w lokatach
    zakończonych. Mam nadzieję, że dojdą dziś na docelowe konta.

    No i ciekaw jestem kwoty - bo na jednej z sześciu kwota była inna 7go.
    Ta jedna lokata miała kapitalizację 8go policzoną już (a pozostałe 5 z
    7go tylko).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2011-09-09 11:07:40
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 9 Wrz, 11:28, MrMrooz <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > (były od 7go jako zrywane) z lokat a pojawiły się w lokatach
    > zakończonych. Mam nadzieję, że dojdą dziś na docelowe konta.
    Właśnie doszły - czyli dwa dni (ale na konto w innym banku).

    > No i ciekaw jestem kwoty - bo na jednej z sześciu kwota była inna 7go.
    > Ta jedna lokata miała kapitalizację 8go policzoną już (a pozostałe 5 z
    > 7go tylko).
    Wszystkie przyszły na jednakową kwotę - czyli błąd w systemie Open.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2011-09-09 15:56:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Właśnie doszły - czyli dwa dni (ale na konto w innym banku).

    > Wszystkie przyszły na jednakową kwotę - czyli błąd w systemie Open.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał M

    te moje mają jeszcze status "zrywana", mają wrócić na konto w OF czyli
    powinny od razu, ale póki co dzieje się NIC

    w poniedziałek idę na spotkanie do OF odnośnie inwestycji, ciekawe co mi
    DF zaoferuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS