  • 1. Data: 2008-01-08 18:55:19
    Temat: zdefiniowane przelewy w mbanku-klopot
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    na rachunku mbiznes mozna zdefiniowac tylko 50 przelewow. ja potrzebuje duzo
    wiecej. w mbanku nie ma ponoc limitu na zlecenia stale, ale platnosci te
    charakteryzuja sie roznymi kwotami i roznymi terminami platnosci. jak sobie
    z tym poradzic? wstukiwanie wszystkich danych do wielu przelewow co miesiac
    to brzmi jak koszmar:(

  • 2. Data: 2008-01-08 19:16:54
    Temat: Re: zdefiniowane przelewy w mbanku-klopot
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Jan 2008 19:55:19 +0100, "siliana" <t...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >z tym poradzic? wstukiwanie wszystkich danych do wielu przelewow co miesiac
    Jak nie znajdziesz nic lepszego to w historii przy przelewach jest
    polecenie "wykonaj ponownie" - wszystkie dane sie przepisuja.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-01-08 19:24:01
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak nie znajdziesz nic lepszego to w historii przy przelewach jest
    > polecenie "wykonaj ponownie" - wszystkie dane sie przepisuja.

    o rany - rzeczywiscie - chociaz tyle. dzieki ogromne:)

  • 4. Data: 2008-01-08 19:26:06
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie z tym poradzic? wstukiwanie wszystkich danych do wielu przelewow co

    nie wiecie na ile dni naprzod mozna zalozyc zlecenie stale w mbanku? bo
    jeszcze sie zastanawiam, ze zalozylabym te przelewy jako zlecenia stale i
    zmianialabym kwote i date, ale to tez wydaje sie bardzo uciazliwe przy duzej
    ilosci comiesiecznych platnosci:((((

  • 5. Data: 2008-01-08 19:54:57
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > zmianialabym kwote i date, ale to tez wydaje sie bardzo uciazliwe przy
    > duzej ilosci comiesiecznych platnosci:((((

    jesli chodzi o zlecenia stale, to znalazlam w mbanku kolejna bariere - nie
    ustawiaja sie one wg nazwy przelewu, jak przy przelewach zdefiniowanych,
    tylko wg daty realizacji. przy duzej ilosci przelewow o roznych kwotach i
    datach, znalezienie wlasciwego platnika staje sie niemozliwe:(

  • 6. Data: 2008-01-08 19:58:27
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jak nie znajdziesz nic lepszego to w historii przy przelewach jest
    > polecenie "wykonaj ponownie" - wszystkie dane sie przepisuja.

    Ze tak zapytam z ciekawosci. Mbank nie umozliwia zadnego importu plików
    przelewów z zewnatrz ?

    pozd
    as

  • 7. Data: 2008-01-08 20:03:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:4783c31e$0$26667$f69f905@mamut2.aster
> [...]
    > tylko wg daty realizacji. przy duzej ilosci przelewow o roznych kwotach i
    > datach, znalezienie wlasciwego platnika staje sie niemozliwe:(

    Sadze, ze sa to celowe ograniczenia kierujace wieksze firmy do
    Multibanku.

  • 8. Data: 2008-01-08 20:11:26
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > sobie z tym poradzic? wstukiwanie wszystkich danych do wielu przelewow co
    jezeli robisz znaczna ilosc przelewow,
    to mBank nie jest wcale tani,
    ja z tego powodu przenioslem sie do Multi

    pzdr
    tomek

  • 9. Data: 2008-01-08 20:14:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sty, 20:11, "Tomek." <p...@o...pl> wrote:

    > jezeli robisz znaczna ilosc przelewow,
    > to mBank nie jest wcale tani,
    > ja z tego powodu przenioslem sie do Multi

    Jesli odbiorcow ma w mbanku to czemu nie?

  • 10. Data: 2008-01-08 20:17:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2008 12:03:32 -0800 (PST),
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    > Sadze, ze sa to celowe ograniczenia kierujace wieksze firmy do
    > Multibanku.

    Ono było kiedy jeszcze o multibanku nikt nie słyszał :) A w Multibanku
    też jest ograniczenie (do 99 chyba)

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")