  • 1. Data: 2004-11-07 20:22:45
    Temat: zapytanie do BIK
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Witam
    Kto moze sprawdzac informacje w BIk o kredytobiorcach. Czy moga to robic
    wyłacznie banki?. Czy moge sie zająć odpłatnm informowaniu np Jana
    Kolawskiego o jego statucie? i podjac taka działalność na szerszą skalę?
    No i jakie są procedury, terminy oraz rodzaje łączności z BIK, ile
    kosztuje zapytanie?
    Pozdrawiam
    Zeus

  • 2. Data: 2004-11-07 20:25:13
    Temat: Re: zapytanie do BIK
    Od: "zagłoba_łódź" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Zeus" <y...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kolawskiego o jego statucie? i podjac taka działalność na szerszą skalę?
    > No i jakie są procedury, terminy oraz rodzaje łączności z BIK, ile

    Ja kiedyś sprawdzałem przez koleżankę z banku, ale z tego co wiem to tylko
    banki i instytucje świadczące usługi finansowe mają dostęp. Najwygodniej
    jest przez Internet. Więcej nie wiem na ten temat, jeśli piszę głupoty to
    proszę mnie poprawić

  • 3. Data: 2004-11-07 22:42:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2004 21:22:45 +0100, Zeus naskrobał(a):

> [...]
    > Kolawskiego o jego statucie? i podjac taka działalność na szerszą skalę?
    > No i jakie są procedury, terminy oraz rodzaje łączności z BIK, ile

    a zajrzyj sobie do ustawy Prawo Bankowe - tam wszystko pisze.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-11-08 05:52:50
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 07 Nov 2004 21:22:45 +0100, Zeus naskrobał(a):

    > a zajrzyj sobie do ustawy Prawo Bankowe - tam wszystko pisze.

    Jak juz to tam "wszystko jest napisane" :-P byles bardzo pomocny.
    Co do samego pytania to glowna odpowiedz masz juz w tym watku. Ze swojej
    strony moge dodac, ze BIK udziela informacji tez "Kowalskiemu" informacji o
    tym jakie wpisy znajduja sie w jego bazie w BIK lacznie z informacja jakie
    banki to zrobily, jest to konieczne by poporawiac bledy (np niezamkniecie
    kredytu przez bank przez kilka lat mimo ze dostales juz rozliczenie kredytu)

    ---

  • 5. Data: 2004-11-08 06:16:28
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Każdy może uzyskać z BIKu swój raport konsumencki (raz na pół roku jest
    darmowy) więcej na www.bik.pl

  • 6. Data: 2004-11-08 08:44:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 06:52:50 +0100, Dan naskrobał(a):

> [...]
    > kredytu przez bank przez kilka lat mimo ze dostales juz rozliczenie kredytu)

    Lubie czytać odpowiedzi prawie poprawne. Rozumiem, że teraz ktoś ma podjąć
    DG w oparciu o rady pana Julka? :) Jednak proponuje zajrzeć do prawa
    bankowego, o udostępnianiu informacji gospodarczych oraz ochronie danych
    osobowych. Bo bardzo łatwo narazić się na odpowiedzialność karną.

  • 7. Data: 2004-11-08 13:54:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 8 Nov 2004 06:52:50 +0100, "Dan" <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    >kredytu przez bank przez kilka lat mimo ze dostales juz rozliczenie kredytu)

    Dodam, że dostaje taki Kowalski jakies 10% tego, co dostaje bank.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 8. Data: 2004-11-08 19:41:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 08 Nov 2004 14:54:29 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> wrote:

    >Dodam, że dostaje taki Kowalski jakies 10% tego, co dostaje bank.

    a moze nie jestes na biezaco? bo rok temu dostalem rzeczywiscie
    podstawowe informacje, ale juz teraz dostalem 35 stron informacji na
    moj temat - w tym szczegolowa, comiesieczna historie kazdego rachunku
    i dane jakie podawalem w roznych wnioskach kredytowych, typu miejsce
    pracy, zarobki, stanowisko czy telefon sluzbowy i nie bardzo sobie
    moge wyobrazic, co mozna tam wiecej trzymac.
    jesli bank dostaje 350 stron o mnie, to musi chyba dostawac pelne
    wyciagi z tych wszystkich lat. wspolczuje analitykowi :)

    G.

  • 9. Data: 2004-11-09 09:10:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 08 Nov 2004 19:41:35 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

> [...]
    >jesli bank dostaje 350 stron o mnie, to musi chyba dostawac pelne
    >wyciagi z tych wszystkich lat. wspolczuje analitykowi :)

    A sprawdzę - zamówie sobie raport z BIK :D

  • 10. Data: 2004-11-09 09:39:05
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:
> [...]
    > pracy, zarobki, stanowisko czy telefon sluzbowy i nie bardzo sobie
    > moge wyobrazic, co mozna tam wiecej trzymac.

    cholera piszesz serio?? takie dane sa tam zawarte? A czy pisalo w jakim
    banku co podawales, jakie przelewy wykonywales?

    zeus