  • 1. Data: 2002-06-06 21:24:17
    Temat: zapłata kartą....
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    nie ważne w jakich okolicznosciach, ale dzisiaj moja dziewczyna bez
    problemu zaplaciła moją kartą w sklepie (bez mojej obecności).
    jeszce pani kasjerka oddała jej karte zeby mogła zobaczyc jak sie
    podpisałem.
    co poradzicie, reklamować tą transakcje czy nie? moze napisać do
    kierownika albo dyrektora czy cóś? nie hcodzi o kase bo to było
    raptem 10 zł, ale o sam fakt...

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 2. Data: 2002-06-06 21:29:19
    Temat: Re: zapłata kartą....
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co poradzicie, reklamować tą transakcje czy nie? moze napisać do
    > kierownika albo dyrektora czy cóś? nie hcodzi o kase bo to było

    Wg regualminu karta jest nieprzekazywalna - nie powinienes tego robic a wiec
    zlamales regulamin swiadomie. Ale przydalo by sie cos z tym zrobic - takie
    kasjerki powinno sie wylatywac na zbity .....

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-06 21:30:52
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    to moze sie jednak wytlumacze, moje dziewcze ma taka sama karte jak
    ja, a mialo obydwie w portfelu, moglo sie pomylic no nie?
    to mogła też być prowokacja z mojej strony, sprawdzam zarówno
    uczciwość kasjerki, jak i przyszłej żony...ale to już OT :D

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa w dobrym humorze

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 4. Data: 2002-06-06 22:49:03
    Temat: Re: zapłata kart?....
    Od: c...@i...pl

    >to mogła też być prowokacja z mojej strony, sprawdzam zarówno
    >uczciwość kasjerki, jak i przyszłej żony...ale to już OT :D

    Buchachachachacha.... Jeśli chcesz sprawdzić uczciwość przyszłej
    małżonki to podrzuć jej zamiast karty raczej jakiegoś przystojniaka na
    weekend... :)

  • 5. Data: 2002-06-07 06:53:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > to moze sie jednak wytlumacze, moje dziewcze ma taka sama karte jak
    > ja, a mialo obydwie w portfelu, moglo sie pomylic no nie?

    A co robila Twoja karta w portfelu dziewczyny? Nie pilnujesz jej dobrze -
    bank powinien Ci ja zabrac ;-P (karte nie dziewczyne ;-D)

    > to mogła też być prowokacja z mojej strony, sprawdzam zarówno
    > uczciwo?ć kasjerki, jak i przyszłej żony...ale to już OT :D

    par 34 umowy inteligo (bo akurat ta mi w reke wpadla ;-)

    karta moze sie poslugiwac wylacznie jej posiadacz (osoba, ktorej imie i
    nazwisko widnieje na awersie kart)

    par. 38

    Bankowi przysluguje prawo uniewaznienia karty (zastrzezenia) karty ze
    skutkiem natuchmiastowym gdy

    - naruszenia przez klienta warunkow umowy

    wiec za prowokacje bank moze Ci zastrzec karte ;-P
    a sprawdzanie dziewczyne? a feeeeeeeeeeeee ;-P

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-07 07:47:53
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > co poradzicie, reklamować tą transakcje czy nie? moze napisać do
    > kierownika albo dyrektora czy cóś? nie hcodzi o kase bo to było

    Ciekawe, co by sie stało, jakby kasjerka była trzeźwa i ochrona zatrzymala
    Twoja dziewczyne wraz ze skradziona karta i oboje przekazala policji...
    Wojtek

  • 7. Data: 2002-06-07 08:28:43
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > Ciekawe, co by sie stało, jakby kasjerka była trzeźwa i ochrona zatrzymala
    > Twoja dziewczyne wraz ze skradziona karta i oboje przekazala policji...
    > Wojtek

    Dokładnie tak to wyglądało w przypadku mojego kolegi na stacji BP w
    Kielcach. Pani poprosiła go o chwilę cierpliwości i w ciągu 5 minut miał
    niezbyt przyjemną rozmowę z policją. Przez pomyłkę zabrał z domu VE swojej
    żony. Nosi ona inne nazwisko, no i podpis na karcie się zupełnie nie
    zgadzał.
    Marcin

  • 8. Data: 2002-06-08 06:55:44
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

> [...]
    > co poradzicie, reklamować tą transakcje czy nie? moze napisać do
    > kierownika albo dyrektora czy cóś? nie hcodzi o kase bo to było

    Swego czasu mialem przyjemnosc placenia karta kredytowa w Stanach.
    Tam przy kasach staja takie male urządzonka, przez ktore przeciaga sie karte
    i juz.
    Kasjerka nie widzi i nie dostaje karty do reki.
    Nikt w zyciu nie sprawdzal mi tam podpisu na karcie.
    Zreszta pare razy bylo tak, ze ludzie dziwili sie: to jak to? Nie mogę w
    Polsce zapłaćic kartą mojej mamy?
    kk

  • 9. Data: 2002-06-08 10:47:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zreszta pare razy bylo tak, ze ludzie dziwili sie: to jak to? Nie mogę w
    > Polsce zapłaćic kartą mojej mamy?

    hmm - a jak ci jak ktos podwedzi i zaznie placic???

  • 10. Data: 2002-06-09 10:43:05
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > hmm - a jak ci jak ktos podwedzi i zaznie placic???

    Ale tak jest w Stanach, nikt nie patrzy czyja to karta a na wiekszosci
    stacji benzynowych nie musisz nawet pinu wklepywac - tylko przeciagasz
    karte i tankujesz.