    From: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapłata kartą....
    Date: Sat, 8 Jun 2002 08:55:44 +0200

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:adojvv$ljt$1@topaz.icpnet.pl...
    > nie ważne w jakich okolicznosciach, ale dzisiaj moja dziewczyna bez
    > problemu zaplaciła moją kartą w sklepie (bez mojej obecności).
    > jeszce pani kasjerka oddała jej karte zeby mogła zobaczyc jak sie
    > podpisałem.
    > co poradzicie, reklamować tą transakcje czy nie? moze napisać do
    > kierownika albo dyrektora czy cóś? nie hcodzi o kase bo to było
    > raptem 10 zł, ale o sam fakt...

    Swego czasu mialem przyjemnosc placenia karta kredytowa w Stanach.
    Tam przy kasach staja takie male urządzonka, przez ktore przeciaga sie karte
    i juz.
    Kasjerka nie widzi i nie dostaje karty do reki.
    Nikt w zyciu nie sprawdzal mi tam podpisu na karcie.
    Zreszta pare razy bylo tak, ze ludzie dziwili sie: to jak to? Nie mogę w
    Polsce zapłaćic kartą mojej mamy?
    kk