    From: s...@y...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapis w regulaminie
    Date: Mon, 29 Oct 2007 06:46:56 -0700

    Dziękuję za wyjaśnienie odpowiedniej kolejności... w sumie należało
    się spodziewać, że najpierw opłata, a potem Urząd dokona czynności :))
    Nie wiem natomiast, jak US może traktować datę podpisania umowy jako
    datę powstania obowiązku płatności? To owszem, mialoby sens, gdybym np
    brał pożyczkę hipoteczną, ale ja chcę skredytować nieruchomość, która
    jeszcze nie jest moją własnością... czyli o wpis mogę wystąpić dopiero
    po podpisaniu aktu notarialnego (a to wcale nie musi nastąpić w ciągu
    14 dni - np w moim przypadku w grę wchodzi pierwokup ANR-u)... czy
    może się mylę?

    > Mam tylko nadzieje, ze ta formulka nie jest wpisana w kazdej umowie, poniewaz
    > przy niektorych kredytach ten warunek bylby absurdalny.

    Jest zawarta w Regulaminie, czyli raczej obowiązuje we wszystkich
    umowach o kredyt hipoteczny :))

    Pozdrawiam,
    Wojtek