  • 31. Data: 2004-04-03 19:51:57
    Temat: Re: zamiana citi KK na raiffeisen lub mbank
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty. Szczegoly
    > wkrotce :)

    Masz na myśli związek Centrum Kart Pekao z włoskim SSB ??

    --
    luzyta

  • 32. Data: 2004-04-04 10:36:49
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2004 15:13:26 +0200, Jarek wrote:

    > Proszę o opinie:
    >
    > zastanawiam sie nad zmianą karty kredytowej citibank na kartę kredytową
    > raiffeisen lub mbanku.
    > Przyznam, że troche mnie denerwuje płacenie 6,5 miesiecznie za obowiązkowe
    > ubezpieczenie. no i mam pare innych pretensji do Citibanku (mam u nich
    > konto).
    >
    > Czy są jakieś inne karty o podobnej funkcjonalności (i mniejszych kosztach)
    > jak KK citibanku?
    >
    > pozdrawiam i dziękuję
    > Jarek

    To dlaczego nie zrezygnujesz z tej oplaty. Przeciez jest kompletnie
    dobrowolna. To, ze zostala nam wmuszona za pomoca opcji negatywnej nie ma
    znaczenia. Jesli tylko to cie denerwowalo to masz sprawe zalatwiona.

    Ja Citi tez nie lubie ale jedno musze im przyznac, ze jak mam ta karte od
    samego poczatku ich istnienia w Polsce to nigdy nie zdarzylo sie, zeby jej
    ktos nie zaakceptowal. Natomiast karty PBK, PeKaO i PKO za granica bardzo
    czesto informowaly terminal o braku autoryzacji. A warunki kredytowe byly
    niby takie same.

    --
    vpw (2004-04-04 12:34:19)

  • 33. Data: 2004-04-04 19:01:51
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    vpw wrote:

> [...]
    > dobrowolna. To, ze zostala nam wmuszona za pomoca opcji negatywnej
    > nie ma znaczenia. Jesli tylko to cie denerwowalo to masz sprawe

    A od kiedy jest dobrowolna? Parę lat temu była przymusowa? Bo chyba nie
    chodzi o to, że jak nie używasz w miesiącu karty, to jej nie pobierają ;-)

    Bogdan B.

  • 34. Data: 2004-04-04 19:51:05
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004 21:01:51 +0200, Bogdan B. wrote:

    > A od kiedy jest dobrowolna? Parę lat temu była przymusowa? Bo chyba nie
    > chodzi o to, że jak nie używasz w miesiącu karty, to jej nie pobierają ;-)

    To zadzwon na linie informacyjna i zapytaj jak z niej zrezygnowac. Przeciez
    to nie jest duzy koszt.
    --
    vpw (2004-04-04 21:50:32)

  • 35. Data: 2004-04-05 15:26:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    vpw wrote:
    > On Sun, 4 Apr 2004 21:01:51 +0200, Bogdan B. wrote:
    >
    > To zadzwon na linie informacyjna i zapytaj jak z niej zrezygnowac.

    Zadzwoniłem ;-)
    Tak jak pamiętałem, pakiet bezpieczeństwa 6,50 zł/m-c jest to usługa
    przymusowa.
    Tako rzecze Magda K. na 0801666666.
    Zrezygnować to można tylko z CreditShield albo CitiGSM.

    > Przeciez to nie jest duzy koszt.

    Wyrobiłem się w minucie ;-)

    Bogdan B.

  • 36. Data: 2004-04-06 15:01:19
    Od: z...@p...onet.pl

    ja bym sie poważnie zastanowil nad rezygnacja, citi oferuje tyle znizek, ze te
    6.50 zwraca sie z nawiazka, np znizka 5% w Link4 przy ubezpieczeniu OC+AC to
    przeciez ok 100 pln, sa takze innne znizki, z ktorych mozna korzystac czesciej

    pozdr, piotr

  • 37. Data: 2004-04-07 07:45:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 6.50 zwraca sie z nawiazka, np znizka 5% w Link4 przy ubezpieczeniu OC+AC
    > przeciez ok 100 pln, sa takze innne znizki, z ktorych mozna korzystac

    No to niech oferują te zniżki, ale i tak zlikwidują tę idiotyczną opłatę,
    która nie ma żadnego uzasadnienia przy obecnej ofercie karcianej.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko