    From: vpw <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamiana citi KK na raiffeisen lub mbank
    Date: Sun, 4 Apr 2004 12:36:49 +0200
    Sender: w...@f...onet.pl@pg10.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Fri, 2 Apr 2004 15:13:26 +0200, Jarek wrote:

    > Proszę o opinie:
    >
    > zastanawiam sie nad zmianą karty kredytowej citibank na kartę kredytową
    > raiffeisen lub mbanku.
    > Przyznam, że troche mnie denerwuje płacenie 6,5 miesiecznie za obowiązkowe
    > ubezpieczenie. no i mam pare innych pretensji do Citibanku (mam u nich
    > konto).
    >
    > Czy są jakieś inne karty o podobnej funkcjonalności (i mniejszych kosztach)
    > jak KK citibanku?
    >
    > pozdrawiam i dziękuję
    > Jarek

    To dlaczego nie zrezygnujesz z tej oplaty. Przeciez jest kompletnie
    dobrowolna. To, ze zostala nam wmuszona za pomoca opcji negatywnej nie ma
    znaczenia. Jesli tylko to cie denerwowalo to masz sprawe zalatwiona.

    Ja Citi tez nie lubie ale jedno musze im przyznac, ze jak mam ta karte od
    samego poczatku ich istnienia w Polsce to nigdy nie zdarzylo sie, zeby jej
    ktos nie zaakceptowal. Natomiast karty PBK, PeKaO i PKO za granica bardzo
    czesto informowaly terminal o braku autoryzacji. A warunki kredytowe byly
    niby takie same.

    --
    vpw (2004-04-04 12:34:19)