eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizaliczka w firmie... › Re: zaliczka w firmie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaliczka w firmie...
    Date: Mon, 16 Dec 2002 18:58:16 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl
    Message-ID: <0...@4...com>
    References: <atknt0$i92$1@news.tpi.pl> <3...@p...fm>
    <e...@4...com> <atl3i3$68m$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cmc-182.man.polbox.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1040061559 26118 213.241.40.182 (16 Dec 2002 17:59:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Dec 2002 17:59:19 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.92/32.572
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:218014
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 16 Dec 2002 18:46:37 +0100, "jelen" <j...@j...prv.pl>
    wrote:

    >ale gdyby wyplacili gotowka lub przelewem, a nie refundacja karty to nie
    >zwrociliby im prowizji

    Brzmi to przekonująco, choć MZ nie usprawiedliwia sklepu. Świadczy
    bowiem o jego stosunku do klienta. Zaliczkę zwraca się bowiem tylko w
    jednej sytuacji - wtedy, gdy sklep "nawali" i nie sprowadzi książki,
    którą obiecał sprowadzić. Uważam, że kilka procent z 50 zł (taka była
    zaliczka), to ryzyko, które sklep powinien wziąć na siebie. Dla wygody
    klienta.

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1