  • 11. Data: 2003-08-28 17:43:11
    Temat: Re: zakupy na raty - jeszcze raz
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "PiotR" <p...@p...com> dnia 28 sie 2003 napisał(a):

    > A od kiedy to karta kredytowa nobilituje ?

    Od wtedy, kiedy niektórzy mogą ją mieć, a niektórzy nie.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 12. Data: 2003-08-28 19:36:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MK <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:YTq3b.126369$g...@n...chello.at...

    > To tylko kredyty wykazane w BIK-u zmniejszaja zdolnosc kredytowa? ;p

    Ja Ci to zaraz wytłumaczę ;-): bo jest zdolność kredytowa realna i wirtualna
    i jedne kredyty zmniejszają obie zdolności, a drugie zmniejszają tylko
    realną. W wyjątkowych przypadkach jest na odwrót.

    mspanc ("Ja Ci to zaraz wytłumaczę" all rights ble, ble)

  • 13. Data: 2003-08-28 21:14:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 28 Aug 2003 17:43:11 +0000 (UTC), w
    <X...@6...233.128.18>, Wozik <w...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Od wtedy, kiedy niektórzy mogą ją mieć, a niektórzy nie.

    Nie wierz reklamom. Kartę kredytową może mieć w zasadzie każdy. Limitem jest
    zawartość portfela :D

  • 14. Data: 2003-08-29 06:57:30
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Nie wierz reklamom. Kartę kredytową może mieć w zasadzie każdy.
    > Limitem jest zawartość portfela :D

    Czyli doszliśmy do tego samego wniosku ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 15. Data: 2003-08-29 08:04:08
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Nie wierz reklamom. Kartę kredytową może mieć w zasadzie każdy. Limitem jest
    zawartość portfela :D

    Bledny wniosek - mozna byc na debecie a i tak dostac KK
    trzeba tylko miec stale dochody lub byc studentem (mBank)

    PiotR