  • Data: 2003-08-28 08:36:46
    Temat: Re: zakupy na raty - jeszcze raz
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:

    > Niekoniecznie nerwowy. Po prostu nie chcę, aby karta, która niby
    > nobilituje i daje się ją rzetelnym klientom, mnie ograniczała. Po co
    > mi taka karta? Jest niemało ofert na rynku, nie muszę tańczyć jak mi
    > Lukas zagra.

    Rozumiem. Ale kazda karta kredytowa w innym banku rowniez zmniejszy Twoja
    zdolnosc kredytowa , no chyba ze nie zglaszaja do BIK - wiec tym
    (niezglaszaniem) powinienes sie kierowac przy wyborze, jesli zalezy Ci na
    utrzymaniu zdolnosci kredytowej. Ew. zamiast KK wez wypukla debetowa.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid