    From: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zajecie konta przez US
    Date: Wed, 18 Feb 2004 21:53:07 +0100

    > ale mi z rachunku nic nie ubyło ...

    Prawo przewiduje kwotę wolną od egzekucji i bank - zanim
    dokona spłaty w ramach tej kwoty - jest zobowiązany zapytać
    o zgodę właściciela konta.

    > a jakbym chciał zapłacić to nie mam jak bo konto zablokowane

    Szeregowi pracownicy banku bywają niedoinformowani w tym
    temacie. Warto zwrócić się bezpośrednio do działu, który
    podejmuje decyzję o założeniu blokady. Tam na pewno znają
    dalszą procedurę. Jeżeli bank otrzymał już wezwanie do
    uregulowania należności, nie ma co wychodzić przed orkiestrę
    i dokonywać spłaty we własnym zakresie. Zwróć się co najwyżej
    do banku o pilne przelanie należnej kwoty do US.

    --
    Jakub Berent