  • Data: 2004-02-23 10:14:40
    Temat: Re: zajebali bankomat:)
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c1a4n9$5va$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > To jest chorwacki. Dobrze, ze nie ma Chorwatow na grupie, bo by sie
    > obrazili. Oni tam po wojnie maja hopla na punkcie jezyka( i nie tylko). Od
    > paru lat robia wszystko, zeby odroznic swoj jezyk od serbskiego. Juz nawet
    > na telefon probuja mowic brzoglas (szybki glos) zamiast telefon bo to za
    > bardzo przypomina serbsko-chorwacki ;)

    Kiedys w necie krążyła taka lista -rzekomych cytatów z czeskiego. Miałem
    czeszkę w pracy, no to jej to pokazałem. Wyszlo na to że jeden cytat (na
    jakieś 40) był faktycznie z czeskiego, dwa z czeskiego ale trochę
    przerobione, 15 - całkowicie niezrozumiałe dla niej więc albo przeróbka za
    daleko idąca albo wogóle fałszywka, a reszta to słowacki - czasem wiernie,
    czasem (częściej) też poprzerabiane.
    POtem "w rewanżu" od niej dostałem podobną listę - niby cvytatów z
    polskiego - i połowy nie rozumiałem :)