    From: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zadatek i kredyt - jak liczony jest wlasny wklad?
    Date: Fri, 28 May 2004 19:43:05 +0200

    > ok, ale nie w pelni odpowiada to na moje pytanie, badz odpowiedz
    > nie w pelni rozumiem
    > Chodzi mi o to, czy sprzedajacy powinien placic za wynajem
    > (jak rozumiem z powyzszego wynika, ze nie), oraz czy powinien
    > placic oplaty (czynsz, woda etc) - wtedy umiszcza sie to w akcie?

    oplaty to chyba wypadaloby aby placil

    co do wynajmu to chodzi o to, ze przez pewien czas Ty bedziesz wlascicielem
    a on bedzie mieszkal w tym mieszkaniu?
    to juz kwestia umowy miedzy wami
    mozesz np. targowac sie jeszcze co do ceny tego mieszkania

    > I jeszcze jedno - piszesz o umowie przedwstepnej sporzadzonej jako
    > akt notarialny, czy tez o umowie kupna-sprzedazy (ktora aktem musi
    > juz byc)?

    jezeli wchodza w gre takie kwoty, to umowe przedwstepna tez zawieralbym
    w formie aktu notarialnego (100 000 PLN to nie malo)
    i oczywiscie w tej umowie takze powinien byc zapis o terminie przekazania mieszkania

    najlepiej jednak jakby sprzedajacy mogl poczekac az otrzymasz kredyt
    i zawarlibyscie umowe kupna-sprzedazy i wtedy dostalby cala kwote

    albo od razu umowa kupna-sprzedazy, w ktorej bedzie zapis,
    ze drugie 100 000 sprzedajacy dostanie w dniu przekazania mieszkania
    (nie jestem pewny czy jest to mozliwe, popytaj na pl.soc.prawo)

    kursor