    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zabrakło mi franków...
    Date: Mon, 10 Jan 2005 21:47:40 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@ady118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "nurich" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cruhdv$h45$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > piszę z nadzieją, że bardziej doświadczeni i obeznani w temacie wyrażą
    > swoją opinię na pewien temat, który stanowi dla mnie ogromny problem! Otóż
    > bank PKO BP przyznał mi kredyt hipoteczny pokrywający 100% wartości
    > mieszkania we frankach szwajcarskich. Umowa z bankiem podpisana w
    > listopadzie, wszystkie koszty kredytu opłacone. Wypłata do dewelopera
    > następowała a trzech transzach. I tu powstała moja tragedia! Ponieważ kurs
    > franka spadł w stosunku do listopada, zabraknie mi teraz około 2000 CHF.
> [...]

    W tych bankach to jakies dupcie wolowe chyba pracuja.S przedaliby Tobie
    kontrakt terminowy (wystawilbys krotka pozycje na Chf/Pln) w dniu ustalenia
    wysokosci kredytu i zarowno ty bys sie cieszyl, jak i bank, bo zarobilby
    dodatkowo na tym kontrakcie terminowym. Skoro banki nie chca na tym
    zarabiac, to wprzyszlosci, gdy bedziesz przewalutowywac kredyt, albo bedzie
    zaciagac nowy i bedziesz sie bal podobnej historii, to zglos sie do mnie na
    priv

    Malin

    --

    ------