  • Data: 2002-07-08 13:37:36
    Temat: Re: zabezpieczenia w bankowosci elektronicznej
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr W" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agc33b$n5$1@news.tpi.pl...
    > No dobrze, dobrze . . .
    > To jak wygląda tak głośny ostatnio podpis elektroniczny ?
    > Jeżeli dobrze trybie to przecież to to samo ?

    Hasło nie wiąże w sposób jednoznaczny wiadomości z nadawcą, a podpis (także
    elektroniczny) ma takie zadanie spełniać.
    Hasło ktoś może przechwycić i wykorzystać do podpisania innej wiadomości,
    niż zamierzał właściciel hasła. To samo może się stać, gdy kotoś przechwyci
    nośnik z kluczami do podpisu i hasło do tego nośnika, ale to już mniej
    prawdobne.
    Myślę, że dopuki klucze do podpisu są chronione, to podpis elektroniczny
    jest bezpieczny, zakładając że nie będziemy mieli do czynienia z
    przeciwnikiem o nieograniczonych zasobach :-)).