    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 27 Apr 2023 05:44:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: za chwilę północ wybije
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 21:57:32 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:8204ed72-ef6c-4045...@googlegroups.com>
    > Co ty :) Aygo, Yaris, Jazz, Corsa, Juke, Panda, Kaszka

    No mini to raczej o wielkość chodziło. Sam mini jako mini pewnie za drogi.
    Choć z drugiej strony zapewne takie "samochody żon" wożą o wiele więcej
    niż "samochody mężów" - a te pewnie większe, więc czemu tych nie sprzedają?
    Muszą mieć na wyjazdy?
    PKSu ani kolei w UK nie ma?

    > oni na autobus.

    Tu też zawsze warto zapytać, jak daleko mają do roboty.
    Chociaż czasem odległość autobusem może być sporo większa niż samochodem.
    A metra tam nie macie?
    W Londku Zdroju to wszędzie jest, nawet pod lotniskiem przejeżdża (w Lizbonie do dziś
    żałuję,
    że nie pojechałem metrem na lotnisko - jak przylecieliśmy, to jeszcze stały płoty
    wokół wyjść z podziemi
    przy terminalu, i jak jechaliśmy sobie tą linią, co to na lotnisko miała niedługo
    dojeżdżać - nawet
    takie nieśmiałe plakaty wisiały, że będzie, ale bez terminu - to wyrzucali z pociągu
    ludzi
    na stacji - chyba przy dworcu wschodnim - choć pociąg jechał sobie dalej - a jak po 2
    tygodniach
    wracaliśmy, to nawet znów tam pojechaliśmy, ale nie zwróciłem uwagi, że już nie
    wyganiają,
    no i zamiast metrem pojechaliśmy na lotnisko taksówką - nawet nam boy wyniósł
    walizki,
    a to ten sam hotel, co wcześniej z nim z grupą byliśmy, wtedy o boyach zapomnij,
    pochowali się,
    no ale ten też nie skorzystał, bo tak mnie zaskoczył, że nie dostał napiwku ;)
    w DC plany ogromne że w 2050 też tak będzie...

    > tak

    No i jeszcze pytani, który z tych samochodów na kredyt?
    I który więcej pali - a jak tam ceny gasoliny i kolejki na stacjach?

    > ubrania, buty wróciły ale żywność znika
    > morliny, tymbark, pudliszki jeszcze sie trzymaja w ASDA
    > ale piwo robi sie nieopłacalne do importu.

    Będzie jak we wojne.

    > Nie złożą
    > Spawdzili juz obie opcje. Tak i tak źle.
    > Problem siedzi w nich.

    I w tym, że nie ma już gdzie zakładać imperium.

    > Zarobki za to rosną bo konkurencji nie przybywa.

    No i wszystko jasne - jak zarobki rosną, to i ceny rosną, przyroda nie znosi próżni.