  • Data: 2019-05-07 15:27:14
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 15:10:26 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    Przecież to nie Kowalscy finansują ze swojej krwawicy terrorystów.
    > Chodzi o to, żeby nie zakładać kont na słupy na meneli, co to do banku z kimś idą
    za flaszkę dowód pokazać - a potem ten ktoś, z "dowodem kolekcjonerskim" z własną
    fotką z tego konta kasę wyciąga (choć raczej będzie i tak działał przez net czy
    bankomat).
    > Stąd też koniec nierejestrowanych debetówek pre-paid.

    Ostatnio sąsiednia grupę zaspamował typ
    "Czy potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozwiązać swoje problemy finansowe? Rozdajemy
    pożyczki biznesowe, pożyczki osobiste, kredyty studenckie, kredyty samochodowe,
    pożyczki do wypłaty, kredyty mieszkaniowe, pożyczki bankowe i pożyczki na spłatę
    rachunków. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami: (r...@g...com)
    Numer Whatspp: +13109847151
    Z poważaniem
    Pan Tom Scott "
    Lubię w wolnej chwili z takimi korespondować to mu wysalałem meila ze chcę pożyczkę;)
    Oczywiście ie odpisał ze nie ma problemu, oprocentowanie 3%, 72 raty
    Jedynie koszt ubezpieczania w kwocie ok 500zł musiałbym wysłać pożyczkodawcy
    Spodziewałem się standardowego wałka że poproszę o wysłanie poprzez Western Union i
    tak też było. Jednak również zaproponowali drugą opcję czyli wpłatę tego
    ubezpieczania na konto w banku
    Podali nr konta w NestBanku i imię i nazwisko niby właścicielki tego konta.
    W sumie powinienem kopie tej korespondencji przesłać do NestBanku żeby oszustów
    przyblokowali