  • Data: 2008-09-13 08:16:59
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwaga na wyjątki, np. ING - tam kolejność spłaty transakcji nie zależy od
    > ich typu ale od kolejności ich wykonania (najpierw najstarsze). Ale to na
    > pewno nie była karta ING. Rajfi czy Getin? Czy coś z klasy "eurobankowej"?
    > :-)

    uszczegółowię

    zadłużenie na karcie było 0 zł (całkowicie spłacona, a w bieżącym okresie
    zero operacji)
    wypłata 12.09 i przelew (wewn.) na rachunek 12.09 czyli według mnie odsetki
    nie powinny się naliczyc, bo zadluzenie "trwało" 0 dni,
    prowizji za wyplate (zgodnie z TOiP) nie ma...

    mimo wszystko widze, ze jakies 10gr "wisi" nierozliczone...
    (nie chodzi o kwote, bo jest nieistotna, ale o fakt takiego lub innego
    naliczania odsetek)

    czarna kk z Multibanku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    kiedys mialem kredyt w KO w Multibanku, wyplacalem kase i w tym samym dniu
    uzupelnialem konto, aby nie bylo salda debetowego i odsetek bank
    nigdy nie naliczyl, ale byc moze w przypadku kk jest nieco inaczej = bank
    nie nalicza odsetek od nastepnego dnia po skorzystaniu z kredytu tylko od
    razu