  • Data: 2008-09-13 09:24:44
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gafu10$qhi$1@opal.icpnet.pl...

    > a u mnie wystarczył jeden telefon do konsultanta AQ i sprawa została
    > wyjasniona "od ręki" (pobrano mi oplate za netkarte, a powinienem miec ja
    > bezplatna)

    Być może problem powstał dlatego, że była to opłata za niepełny pierwszy
    miesiąc istnienia rachunku i nie wynosiła 7 zł, tylko 5,60 zł. Opłata za
    kolejny miesiąc w międzyczasie zwróciła się w czasie 24 godzin od jej
    pobrania.

    Ale swoja drogą mają tupet. Obroty ponad pół miliona a oni nie zauważają, że
    to więcej niż 1500 zł. czy ile tam trzeba. :-]

    marekz