  • Data: 2008-09-13 09:37:04
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gafu10$qhi$1@opal.icpnet.pl...

    > to 10 gr, ale jezeli sie naliczy to (w wolnej chwili) zloze reklamacje -
    > ciekawy jestem jak bank zareaguje (mniejsza o te 10gr)

    Ja uważam, że takie rzeczy należy bezwzględnie reklamować.

    Może to bowiem doprowadzić do sytuacji, że bankowi przestaną się opłacać
    tego rodzaju drobne oszustwa. Taka reklamacja zajmuje bowiem czas
    pracownikówi a jej obsługa generuje jakieś tam koszty dla banku. Klient jest
    wprawdzie zawsze "stratny" przy tak niskich kwotach, ale może się to w
    perspektywie przysłużyć jakości obsługi w tym banku.

    marekz