  • Data: 2004-01-03 16:50:51
    Temat: Re: wyjazd do francji - jakie konto??
    Od: Krystek <k...@e...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek napisał:

    > Witam,
    >
    > Musze wyjechac do francji na okolo 6 miesiecy. Moze ktos moglby mi
    > przyblizyc jak tam wyglada sprawa placenia karta i prowizji za te operacje
    > (placenie w sklepie, wyplata z bankomatu). Obecnie mam konto w PKO BP

    Polecam zapoznanie się z ofertą Deutsche Bank Polska PBC -
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/ Niskie opłaty za prowadzenie konta,
    dostęp przez Internet oraz duża liczba bezprowizyjnych bankomatów w
    całej Europie (szczególnie we Francji i Niemczech) - szczegóły:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=bankoma
    ty

    Pozdrawiam,

    K.