    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyjazd do USA
    Date: Sun, 24 Feb 2008 13:28:45 -0600

    rstruna wrote:

    > Jest to staż naukowy. Jadę tam by dokończyć badania, no i się czegoś nowego
    > nauczyć :) Na szczęście jest to uniwersytet medyczny, także chyba nie mam się
    > czym przejmować ;)Dla pewności wyśle do nich maila i zobaczę co mi odpiszą.
    > Pozdrawiam

    Uczelnia na 100% ma swoje ubezpieczenie. Zadzwon i sie dowiedz, bo jesli
    maja to zmusza cie do wykupienia ich ubezpieczenia.
    Po prostu popros ich zeby ci przyslali informacje na temat health
    insurance ktore oferuja. Poszukaj na ich stronach internetowych gdzies w
    dziale international students, na pewno jest cos na ten temat.
    Nie liczylbym na jakąkolwiek pomoc ze strony uniwerku w przypadku
    choroby. Nikt sie nie wychyli, zeby potem nie musiec ci placic
    ewentualnego odszkodowania, nawet sasiad lekarz nie odwazy sie przyjac
    cie poza gabinetem. Prawnicy tylko na to czekaja.