  • 41. Data: 2007-09-13 14:02:21
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.09.2007 dl <q...@n...cy> napisał/a:

    > Daj proszę urla do takiego softu bo poważnie nie znalazłem takiego, który by
    > to zrobił (fakt, nie szukałem długo, ale jak już napisałem wyżej sprawdziłem
    > dwa). Oczywiście mam na mysli 128bitowe szyfrowanie.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pdf+unlock&btnG=
    Szukaj&lr=

    Do wyboru, do koloru. Darmowe, płatne, shareware, windowsowe, uniksowe, do
    ściągnięcia i online'owe...

    Możesz też ściągnąć darmowego ghostscripta, wydrukować w windowsach tego
    PDFa do pliku, a potem ghostscriptem zrobić z niego PDFa. :) Oczywiście juz
    odblokowanego. Możesz też przed zrobieniem pozamieniać cyferki.

    > Ale zrozum: ja nie twierdzę, że się nie da nawet z zabezpieczonym plikiem,
    > czy z normalnym drukowanym wyciągiem niczego zrobić. Ale DLACZEGO, skoro
    > można to trochę utrudnić, nie tego się nie robi?
    >
    > Dobra, eot. bo wygląda na to że nie wytłumaczę Ci o co mi chodzi :)

    Ależ ja rozumiem, tylko wiem, że to nie ma żadnego sensu. Bank po prostu
    nie powinien wierzyć w taki wydruk. Jeśli wierzy, to liczy się z tym, że
    ktoś podsunie sfałszowany. Koniec i kropka. To ile osób i jakim nakładem
    sił będzie sobie poprawiać te PDFy, to dla mnie nie ma jakiegokolwiek
    znaczenia. Dla banku też nie. Dziwię się, że akurat dla Ciebie ma.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 42. Data: 2007-09-13 14:04:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]

    sił będzie sobie poprawiać te PDFy, to dla mnie nie ma jakiegokolwiek
    znaczenia. Dla banku też nie. Dziwię się, że akurat dla Ciebie ma.
    Bo tak naprawdę to znaczenie ma fakt, że za takie działania można po prostu
    pójść siedzieć. I to niezależnie od tego, czy PDFa można edytować, czy nie.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 43. Data: 2007-09-13 14:23:53
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    .

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pdf+unlock&btnG=
    Szukaj&lr=

    > Do wyboru, do koloru. Darmowe, płatne, shareware, windowsowe, uniksowe, do
    > ściągnięcia i online'owe...

    Samotnik, ale proszę... Napisałem dwa posty wyżej, że sprawdziłem dwa
    programy pierwsze lepsze z wyników wyszukiwania z gugala właśnie. Są super,
    cacy łamią i odblokowują pdf.

    Ale NIE udało im się tego zrobić z zablokowanym za pomocą 128bitowego
    klucza.
    Ty twierdzisz, że są takie - to daj proszę dokładnego urla, a nie do wyników
    gugla.

> [...]
    > juz
    > odblokowanego. Możesz też przed zrobieniem pozamieniać cyferki.

    Tego nie sprawdzałem - zobaczymy czy to zrobi. I na tym temat zostawię - jak
    widać nieistotny z punktu widzenia banku ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 44. Data: 2007-09-13 15:17:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > Wiesz zależy jak na to patrzeć. Ja przy wszystkich swoich kontach i
    > kartach jeżeli się da to wybieram wyciągi elektroniczne a do sklepu
    > jeżdże z własnymi siatkami i nie patrzę, że to moja jedna kartka
    > gówno da.

    Podczas zakładania konta w multibanku wydrukowali tylko przy mnie tyle
    papieru (w mojej sprawie) że starczy na kilka lat oszczędzania lasów za
    pomocą wyciągów. Więc oszczędzanie na wyciągach zakrawa na kpinę.

    p. m.

  • 45. Data: 2007-09-13 15:50:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 16:23, "dl" <q...@n...cy> wrote:

    > Tego nie sprawdzałem - zobaczymy czy to zrobi. I na tym temat zostawię - jak
    > widać nieistotny z punktu widzenia banku ;)

    Sadze, ze banki, ktore akceptuja nieoryginalne (elektroniczne, wydruk
    historii wlasnej z konta na domowej drukarce itp) niepapierowo/bankowe
    wyciagi, weryfikuja je wyrywkowo w BIK - okresy gdy korzystalo sie z
    limitu debetowego itp - czy sa zgodne z dostarczonymi wydrukami.

  • 46. Data: 2007-09-13 15:52:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 08:50:03 -0700,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > wyciagi, weryfikuja je wyrywkowo w BIK - okresy gdy korzystalo sie z
    > limitu debetowego itp - czy sa zgodne z dostarczonymi wydrukami.

    A ja obstawiam, że niewyrywkowo.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 47. Data: 2007-09-13 17:39:42
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 13 Sep 2007 14:09:15 +0200
    "dl" <q...@n...cy> wrote:

    > Ale widocznie 'tak ma być' - EOT z mojej strony :)

    Zrozum - jedyne interesujące co można spreparować na tym wyciągu to
    wysokość limitu do kk, który bank sprawdzi w BIK przed
    wydaniem Tobie nowej karty. Czyli co najwyżej można sobie zafundować
    kłopoty z policją i chyba raczej nic więcej - dlatego zabezpieczanie
    pdfa to niepotrzebna strata czasu.

    Xenocide

  • 48. Data: 2007-09-13 18:12:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 17:52, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja obstawiam, że niewyrywkowo.

    Nie neguje. Tez byc moze.

  • 49. Data: 2007-09-13 18:31:28
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości

    > Oczywiście masz rację. Jednak *gdyby* ktoś w Multi zadał sobie trochę
    > trudu i wyłaczył chociażby możliwość edycji dokumentu w Acrobacie, nic by
    > nie stracili, a wyglądałoby to profesjonalniej, prawda?

    Przciez moge sobie niewielkim nakladem sil zrobic wydruk przypominajacy
    ten z Multi z dowolnymi danymi. Co to za problem?
    A jak ktos bedzie chcial wersje elektroniczna to i tak sie podpis cyfrowy
    nie bedzie zgadzal.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 50. Data: 2007-09-13 21:15:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007 14:12:03 +0200, "dl" <q...@n...cy> wrote:

    >Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >Oczywiście, że tak jest. Niemniej jednak w tym wszystkich chodzi o to, aby
    >czas potrzebny do złamania dostępu złamania był możliwie długi. W przypadku

    Ktoś tu nie kuma: albo ja albo Ty. A niby jak szyfrowanie symetryczne
    miałoby zabezpieczyć przed jakąkolwiek modyfikacją treści, która
    przecież ma być i jest ujawniana?

    --
    Jarek Andrzejewski