  • Data: 2007-09-15 18:23:37
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dl wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > No to jesteś jak dotąd jedynym, któremu się udało wg tej procedury (w
    > międzyczasie dostałem trzy maile, że faktycznie się nie da) - czyli
    > faktycznie, zabezpieczenie jako takie jest OKDP, aczkolwiek jak dla mnie
    > jest na poziomie zabezpieczenia papierowych wyciągów - i tu, i tu trzeba
    > się nieźle pobawić, żeby spreparować wyciąg. Bez zabezpieczenia hasłem
    > nawet leszcz da rade ;)

    Nie ma w tym żadnego "nieźle pobawić", użyłem narzędzi występujących w
    każdej dystrybucji linuksa by default, a pod windowsa prawdopodobnie też
    dostępnych bez większego wysiłku.

    Poza tym, są drukarki wirtualne, zapisujące do plików graficznych. Tutaj też
    prawdopodobnie mamy dość łatwo.

    No i last but not least, zapis do pliku .ps za pomocą sterownika od dowolnej
    drukarki postscriptowej (np. jakiś hp laserjet z windowsa). I nie jest to
    żadna wielka filozofia.

    I teraz możemy zamknąć wątek.

    p. m.