    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <9iMWm.42801$eZ2.29309@newsfe10.ams2> <hgg35q$kc0$3@news.interia.pl>
    <3dTWm.12907$2u1.3086@newsfe16.ams2>
    <1k5a4a2keojl7$.1l3kbevcs1n43.dlg@40tude.net>
    <hgi3u3$sp2$1@news.interia.pl> <hgiegq$2ot8$1@opal.icpnet.pl>
    <hgif6g$a8g$1@news.interia.pl> <hgir09$5m1$1@opal.icpnet.pl>
    <7...@m...uni-berlin.de> <EbbXm.87412$Vq3.60821@newsfe04.ams2>
    <7...@m...uni-berlin.de>
    <zLcXm.139751$jv5.39676@newsfe14.ams2> <hgjmg4$1345$1@opal.icpnet.pl>
    <J5hXm.90643$3M1.8933@newsfe18.ams2> <hgl24g$t4s$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Sun, 20 Dec 2009 12:46:22 -0000

    > Czy jeżeli mam oszczędności w skarpecie, z których żyję, to czy mam
    > dochód? Wręcz przeciwnie - stratę z powodu inflacji. Wg twojego toku
    > rozumowania jestem WŁÓCZĘGĄ! Jeżeli zadeklaruję posiadanie dochodu, aby
    > otworzyć konto będę PRZESTĘPCĄ! Nie wiem, dlaczego stosujesz tak wybiórczy
    > sposób widzenia. Człowiek bez dochodu - włóczęga. Wystawienie czeku bez
    > pokrycia to przestępstwo, a kłamstwo w oświadczeniu już nie?

    Oszczednosi w skarpecie nie znalazy sie z powodu magi. Musiales je wczesniej
    zarobic, otrzymac, znalesc... to jest dochod, skoro zyjesz, masz pieniadze
    na zycie bierzace, bez wzgledu z jakiego zlrordla to jest dochod - ponal?
    Osoba ktora calkowicice pozbawiona jest dochodu, zywi sie zbieraniem
    korzonkow i szczypawek nie ma domu, ubrania znajduje w smiecoiach nie ma
    dochodu, bo zyje z tego co znajdzie na ulicy - tak zyjesz?
    To skad masz na internet?
    Poczytaj co to jest dochod - zrozum (czy az tak niskie jest logiczne
    myslenie w polsce, czy naprawde mlodziez jest tak ciemna?) dochod to nie
    tylko pieniadze zarobione poprzez prace dla kogos na godziny! Potrafisz to
    zrozumiec?