    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Sun, 20 Dec 2009 12:34:39 +0100
    <9iMWm.42801$eZ2.29309@newsfe10.ams2> <hgg35q$kc0$3@news.interia.pl>
    <3dTWm.12907$2u1.3086@newsfe16.ams2>
    <1k5a4a2keojl7$.1l3kbevcs1n43.dlg@40tude.net>
    <hgi3u3$sp2$1@news.interia.pl> <hgiegq$2ot8$1@opal.icpnet.pl>
    <hgif6g$a8g$1@news.interia.pl> <hgir09$5m1$1@opal.icpnet.pl>
    <7...@m...uni-berlin.de> <EbbXm.87412$Vq3.60821@newsfe04.ams2>
    <7...@m...uni-berlin.de>
    <zLcXm.139751$jv5.39676@newsfe14.ams2> <hgjmg4$1345$1@opal.icpnet.pl>
    <J5hXm.90643$3M1.8933@newsfe18.ams2>

    On 2009-12-20 01:53, pmlb wrote:

    > "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > A kto ci powiedzial, ze musisz dokumnetowac dochod w UK?
    > Jest pytanie czy masz dochod, jak wyzej wyjasnilem tylko wluczenga nie
    > ma dochodu!
    > Bo za cos placisz za dom - jak nie ty to mamam za ciebie, to juz jest
    > dochod!
    > Jestes na zasilku tez jest dochod.
    > Nikt ci nie kaze tego weryfikowac tylko odpowiedziec na pytanie,
    > Jesu w Polsce traz ludzie tak logicznie mysla? To chyba nie dziwne, ze
    > Kaczor Donald (disneyland) rzadziw w polsce:)))

    Czy jeżeli mam oszczędności w skarpecie, z których żyję, to czy mam
    dochód? Wręcz przeciwnie - stratę z powodu inflacji. Wg twojego toku
    rozumowania jestem WŁÓCZĘGĄ! Jeżeli zadeklaruję posiadanie dochodu, aby
    otworzyć konto będę PRZESTĘPCĄ! Nie wiem, dlaczego stosujesz tak
    wybiórczy sposób widzenia. Człowiek bez dochodu - włóczęga. Wystawienie
    czeku bez pokrycia to przestępstwo, a kłamstwo w oświadczeniu już nie?