    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Sat, 19 Dec 2009 20:53:26 -0000

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:hgir09$5m1$1@opal.icpnet.pl...

    > tak, mają tego rodzaju wymagania, a u nas jak chcesz konto to je otwierasz
    > i nikt o nic nie zapyta

    Tak na gebe? Ide i mowie prosze otworzyc konto i juz mi otwieraja, bez
    zadnego dokumentu?:)))
    SUPER!!!!

    > poza tym dlaczego w krajach anglosaskich tak popularne są serwisy z
    > rodzaju PayPal lub MB? ano właśnie dlatego, że banki albo nie świadczą

    Popularne:)))? hehehe raczej wymuszone, do popularnosci to im tak daleko jak
    Polsce do cywilizacji:)))
    Ebay wymusil na uzytkownikach chcacych sprzedawc zalozenie i weryfikacje
    kont na paypal.
    Byl szum wokol tego poltorej roku temu. Dzis nic nie sprzedasz na ebay bez
    konta paypal poniewaz paypal jest wspolwlascicelem eaby... A nie populanry
    bo banki do dupy...
    Przed paypalem wszystko szlo elegancko i mozna bylo baranie placic kartami
    debetowymi czy kredytowymi... nie tylko przelewy, to w poslce masz tylko
    przelew , bo jak mniewam bank kroi prowizje za platnosc karta.
    W Uk na ebay nikt nie ponosil zadnych kosztow placac czy kupujac karta
    debetowa (inaczej bylo z KK) za pay pal placi sprzedaca. I to ma byc
    popularne!? Znow cos niedoczytales lub sam sobie stworzyles teroie...
    Co mnie nie dziwi, bo slyszalem lepsze:))) o ubezpieczeniach samochodow.

    > usług przelewów (wire transfer) albo są one drogie...nawet tam (UK, USA)
    > zaczęło ludziom zależeć na tym aby przelew pieniędzy był jak najszybszy,
    > wysłanie czeku pocztą nie jest bynajmniej rozwiązaniem szybkim
    > (beneficjent musi go jeszcze zrealizować)

    Jak wyzej pisalem, placilo sie baranie karta debetowa - wiesz co to? Zanim w
    polsce pojawily sie karty debetowe w UK juz paypal opanowal ebay'a.

    > a PP i MB darmowe nie są - płaci się za przyjęcie przelewu, a u nas full
    > wypa, klient X wysyła kasę klientowi Y i nie dość, że może ona zostać
    > zaksięgowana na koncie jeszcze tego samego dnia to operacja będzie
    > bezpłatna ;-D

    Za co sie placi? Co to PP czy MB? Mozesz jasniej?
    Znaczy, ze w Polsce za paypal sprzedawca nie placi i kupujacy tez nie? Za
    przelewy w polsce sie nie placi?

    > szanujmy to co mamy, bo nasza bankowość jest naprawdę na przyzwoitym
    > poziomie

    Aha, i zwlaszcza jak jest platna:)) placisz za to co ja mam za darmno:)