    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Fri, 18 Dec 2009 01:10:55 +0100

    On 18.12.2009 00:47, pmlb wrote:
    > Ile idzie przelew to mnie malo interesuje:)
    > Jesli w tym samym banku to natychmiast, jesli w obcym to 3 dni...
    > Przy czym jaka to roznica czy 1 dzien?
    > W UK przyjmuje sie date wyslania przelewu, wiec czy idzie 3 dni czy 1
    > dzien czy tez 1 miesiac nie ma to znaczenia.

    No jest roznica - np. jak zamawiasz cos, i firma ci to wysle dopiero,
    gdy pieniadze dojda na konto.

    Szczegolnie w okresie przedswiatecznym ;)

    Przyznam, ze jestem troche zdziwiony, ze w niektorych krajach Europy
    przelew z banku do banku potrafi isc dluzej, niz list nadany na poczcie.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org