  • 21. Data: 2004-11-28 09:40:50
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 27 Nov 2004 16:11:22 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Ja jestem pewna. Widziałeś adres poważnej firmy w takim formacie jak podaje
    >ta stronka? Widziałes choćby adres w domku jednorodzinnym - 8/23? A domek
    >też mozna wynająć. Możesz powiedzieć, jakie gwarancje przedstawia ta

    A ja widziałem poważne firmy (choć zależy co dla kogo jest poważna
    firma) z adresem w mieszkaniu. Po prostu zaczynali od maleńkiej
    działalności i został w danych rejestracyjnych taki adres. Zmiana
    adresu moze miec potem nieprzyjemne konsekwencje w US i ZUS ...
    Może to i nie profesjonalnie wygląda (sam to przyznaje), ale jeśli
    firma jest poważna to nie gra to żadnej roli.

    Jednak w tym przypadku na pewno bym się mocno zastanowił. Szkoda, że
    każda działalność Polaków jest od razu posądzana o przekręt, ja
    chciałbym żeby była to uczciwa firma, która po prostu przynosi zyski

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 22. Data: 2004-11-28 11:17:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 10:40:50 +0100, Dentarg <d...@i...com> wklepał(-a):

> [...]
    >działalności i został w danych rejestracyjnych taki adres. Zmiana
    >adresu moze miec potem nieprzyjemne konsekwencje w US i ZUS ...

    A co to, ZUS i US zabraniają zmieniać adres firmy?

  • 23. Data: 2004-11-28 11:47:22
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 28 Nov 2004 12:17:07 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sun, 28 Nov 2004 10:40:50 +0100, Dentarg <d...@i...com> wklepał(-a):

    >A co to, ZUS i US zabraniają zmieniać adres firmy?
    Nie ... ale chyba nie miałeś doczynienia z tymi instytucjami. Fajne
    ceregiele się zdarzają przy zmianie adresu firmy ... szczególnie te
    nagle nieopłacone składki za ubezpieczenie zdrowotne. Nie wiem tylko
    co ma do tego adres skoro powinni identyfikować po NIP (lub PESEL),
    ale niestety przykre niespodzianki się tam zdarzają :((.

    pzdr,
    Dentarg

  • 24. Data: 2004-11-29 02:50:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:
    > Ja jestem pewna. Widziałeś adres poważnej firmy w takim formacie jak podaje
    > ta stronka? Widziałes choćby adres w domku jednorodzinnym - 8/23?

    Glenn, w Warszawie (a i we Wrocławiu pewnie też ;-) są adresy typu
    "ulica 110 / 125" i wcale tu nie chodzi o zapis "ulica 110 m. 125" ;-)

    K.

  • 25. Data: 2004-11-29 15:19:14
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com>

    Glenn wrote:

> [...]
    > też mozna wynająć. Możesz powiedzieć, jakie gwarancje przedstawia ta
    > firemka? Numer GG jakiegoś "Darka"? Jak już pisałam - naiwność ludzka nie

    No spokojnie ;-) zaryzykowałem 13$ i mam w miare pozytywneodczucia:
    1. Tylko jeden pan robi pzrelewy ;-)
    2. czas do 24h
    3. wskazanie co mają kupić w formie kliknij to, tamto i opcja xx i
    zadziałało.

    Nie ukrywam, "troche partyzancko" to robią, w tracie rozmowy na GG
    dowiedziałem się jak wszystko jest zorganizowane etc...

    Pzdr Marcin

  • 26. Data: 2004-11-29 19:21:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    wrote:

> [...]
    >też mozna wynająć. Możesz powiedzieć, jakie gwarancje przedstawia ta
    >firemka? Numer GG jakiegoś "Darka"? Jak już pisałam - naiwność ludzka nie
    Odnosilem sie tylko do oceny gwarancji lub ich braku na podstawie
    adresu. A piszac co pisalem bylem gotowy na Twoje pytanie, wiec
    niniejszym podaje adres firmy w takim formacie:

    http://www.bph.pl/pl/pib/placowki/agencies_details_3
    42?d=T&k=T&w=&m=Szczecin

    Nazwa Oddziału Oddział w Szczecinie
    Kod 70-100
    Lokalizacja ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 38/40

    :)

    Taaaak wiem, na tej grupie sa tacy ktorzy stwierdza ze to nie jest
    powazna firma :)

    To moze tutaj:
    http://www.pekao.com.pl/search2.xml?/co=p/lang=PL/id
    =277/woj=16/904153-243047-46390

    IV Oddział w Szczecinie
    Obr. Stalingradu 10/11, 70-405 Szczecin

    V Oddzial w Szczecinie, Filia 2 w Szczecinie
    A. Krzywoń 13/14, 70-800 Szczecin

    V Oddział w Szczecinie, Punkt Obsługi Bankowej w Szczecinie
    ul. Rydla 49/40, 70-783 Szczecin

    VII Oddział w Szczecinie
    Śląska 9/11, 70-432 Szczecin

    Dobra wiem... to tez nie jest powazna firma... :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 27. Data: 2004-11-29 23:31:46
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 29 Nov 2004 20:21:10 +0100, na pl.biznes.banki, WAM w wiadomości
    <news:vctmq0p48g462630s3tae84l0go6jkpllo@4ax.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > IV Oddział w Szczecinie
    > Obr. Stalingradu 10/11, 70-405 Szczecin

    > Dobra wiem... to tez nie jest powazna firma... :)

    Ale ta firma ostatnio ma duże wzięcie! Gdy kilka dni temu byłem w
    krakowskim oddziale Pekaosa, to kolejka wychodziła aż na ulicę *)

    ----------------------------------
    *) gdyby ktoś nie wiedział: to była kolejka do likwidacji rachunków, a i
    ja też w tym samym celu tam przybyłem.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 28. Data: 2004-11-30 00:16:24
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > bank i maskują jak mogą żeby im się US nie dobrał do d...
    > BTW - nie lubię chamstwa i piramid (chyba że w Egipcie)

    Piramida to nie jest przeciez... pomijajac bezsensowne czepaianie sie
    adresu - pomysl dobry, bo wielu osobom sie cos takiego przydaje. Inna sprawa
    to to, ze malo wiarygodny i nielegalny. A ze nielegalny to bedzie do czasu
    dzialal - wtopia osoby ktore przeleja kase w momencie gdy chlopakow zamkna
    do wyjasnienia...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 29. Data: 2004-11-30 03:36:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr wrote:

> [...]
    > dzialal - wtopia osoby ktore przeleja kase w momencie gdy chlopakow zamkna

    Bill Gates tez zaczynal w garazu.
    Kazda firma na poczatku jest mala i malo wiarygodna.
    Jezeli nie ma w zalozeniu oszukac ludzi, to moze to byc dobry i "tanszy"
    sposob na placenie na ebay, ktory z czasem moze urosnąć do bardziej
    wiarygodnego.
    Narazie jak widać firma składa się z dwóch "interfejsów", po polskiej i
    po amerykańskiej stronie. Podejrzewam bez fizycznego przelewania pieniędzy.
    Dajmy im szanse, zobaczymy co z tego wyrośnie.
    Przynajmniej do momentu w którym paypal zdecyduje sie wejsc do Polski.
    Potem należy interes przekształcić w coś innego. Będzie z tego niezły
    "eastern union".
    Od razu zastrzegam sobie prawo do nazwy :-)

    Co do legalności się nie wypowiadam.
    Skoro western union jest legalny, to dlaczego eastern union miałby nie
    być. Nie twierdze, ze to jest łatwe ale jak widać się da.
    Jeżeli firma jest zrobiona domowym sposobem to wcześniej, czy później
    wróżę im kłopoty z US.

    Przydałby się chłopakom ktoś od public relation.
    Ze strony amerykanskiej podawany telefon jest telefonem stacjonarmym.
    Adres telefonu zgadza się z adresem podawanym przez nich na stronie firmy.
    Po polskiej stronie, niech ktoś sprawdzi na ile komórki są pre-paid, a
    na ile są trwale związane z osobą.

    Poczekamy zobaczymy co z tego wyrośnie.

  • 30. Data: 2004-11-30 03:38:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > No jeżeli ostrzeżenia przed zaufaniem do nieznanej firmy, której jedynym
    > kontaktem jest adres w mieszkaniu i numery GG nazywasz "sianiem niezdrowej
    > atmosfery" to gratuluję wiary w ludzi :-)

    > Jakie kwoty przesyłałeś? I przede wszystkim nadal nie masz żadnej gwarancji,
    > że kolejna transakcja (na większą kwotę jak juz nabierzesz zaufania) nie
    > poleci w kosmos. I jak odzyskasz pieniądze, gdy okaże się, że nazwiska są
    > niekoniecznie prawdziwe, mieszkanie było wynajęte albo w ogóle ten adres nie
    > isniał? Naiwność ludzka nie zna granic.

    Kożystając z bidpay masz dokładnie taką samą gwarancję.
    Jak ci wetnie kase na bidpay, to będziesz mogła co najwyżej pójść się
    wypłakać w poduszkę. Paypal też do lubianych firm nie należy.