  • 1. Data: 2002-04-18 19:39:34
    Temat: www.fortunet.pl - KTOŚ KORZYSTAŁ ??
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

  • 2. Data: 2002-04-18 20:28:31
    Temat: Re: www.fortunet.pl - KTOŚ KORZYSTAŁ ??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Gdzies to o nich ostatnio czytalem swoje obligacje sprzedaja, chca zebrac 2x
    wiecej kasy niz ma wartosc ich amerykanski zalozyciel. Inwestuja w
    nieruchomosci??
    Odpuscic sobie

  • 3. Data: 2002-04-19 06:59:19
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał

    Ciekawe w jakie instrumenty oni inwestują - jeśli mają taaaką stopę zwrotu.
    Chwalą się że w futures'y ??? Ciekawe - dlaczego zatem działajace na rynku
    biura maklerskie i fundusze inwestycyjne nie osiągaja takich stóp .... Ja
    chyba wiem w czym tkwi tajemnica - żeby otrzymywać "dokładne wskazówki w co,
    jak i kiedy inwestować" zawarte w ich biuletynach należy uiścić pewną opłatę
    :-))) Ciekawe co otrzymujemy w zamian ???

  • 4. Data: 2002-04-19 09:17:27
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    opłatę
    > :-))) Ciekawe co otrzymujemy w zamian ???

    Sam mam identyczne obawy jak Ty czy AMRA, ale reklama jest, stąd poszukuję
    tych co "uwierzyli i zwyciężyli":-))
    A czy to proste, kosztowne, legalne....
    A co mnie to obchodzi, jeśli naprawdę przyniosłoby taki zysk.
    Normalny biznes takich stóp zwrotu nie daje, a ile się trzeba namęczyć:-(

  • 5. Data: 2002-04-19 10:29:04
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> wystukał co następuje:

    > Sam mam identyczne obawy jak Ty czy AMRA, ale reklama jest, stąd poszukuję
    > tych co "uwierzyli i zwyciężyli":-))

    Ja bym raczej pokusiła sie o poszukanie tych co uwierzyli i polegli -
    łatwiej będzie ich pdszukac zapewne

    > A czy to proste, kosztowne, legalne....
    > A co mnie to obchodzi, jeśli naprawdę przyniosłoby taki zysk.
    > Normalny biznes takich stóp zwrotu nie daje, a ile się trzeba namęczyć:-(

    Przy nielegalnych biznesach z kolei trzeba wykazac się sporą odpornością na
    stres i wkalkulowac w to jednak duże ryzyko niepowodzenia. Mamy zatem
    odpowiedź na nasze wątpliwości - jeśli inwestor dużo ryzykuje - wymaga dużo
    większej stopy zwrotu.

  • 6. Data: 2002-04-19 10:43:28
    Od: "Maciej Witkowski" <m...@f...pl>

> [...]
    2x
    > wiecej kasy niz ma wartosc ich amerykanski zalozyciel. Inwestuja w

    Witam i pozwolę sobie odpowiedzieć,

    Po pierwsze, autor tego postu wie że dzwonią, jednak w którym kościele nie
    ma pojęcia. Firma o której autor pisze, to opisywana przez Parkiet czy PB
    "Green Capital Stock". Firma ,która ma na karku prokuratora i chciała na
    rynku
    uplasować obligacje o wartości nominalnej 200.000 PLN za sztukę,
    wykorzystując
    w tym celu bazę numerów telefonicznych byłych klientów DM WoodStock.

    Fortunet.pl nie jest natomiast żadną firmą "niby-brokerską" tylko portalem
    finansowym,
    który w związku z totalną klapą interenetowego rynku reklam utrzymuje się z
    innego
    rodzaju usług finansowych. Biuletyn Inwestycyjny, oraz system na rynek
    futures o którym
    mowa, jest jednym z naszych produktów. Biuletyn przez ponad rok był darmowy,
    zyskał
    wiele pozytywnych opinii, podobnie jak system, który swoimi wynikami broni
    się sam.

    Fakt odpłatności oczywiście w Polsce, przyzwyczajonej do darmowego dostepu
    do zasobów
    sieci, budzi oczywiście kontrowersje. Nie mniej jednak proszę spróbować
    swoich sił na
    rynku futures i dopiero wypowiedzieć się, czy za bezpieczeństwo transakcji
    warto zapłacić.
    Skonstruowanie systemu zajęło mi rok i nie widzę podstaw, by go udostępniać
    za darmo.

    Jeśli Pan, który jest zainteresowany, chce czegoś dowiedzieć się o
    biuletynie i systemie, to
    za zgodą mogę podać na priv adres e mail któregokolwiek z moich klientów.

    Pozdrawiam i życzę więcej kompetencji

    Maciej Witkowski
    analityk fortunet

  • 7. Data: 2002-04-19 12:34:56
    Od: "Maciej Witkowski" <m...@f...pl>

    Witam i pozwolę sobie odpowiedzieć,

    Fortunet.pl nie jest żadną firmą "niby-brokerską" tylko portalem
[...]

    Fakt odpłatności w Polsce, przyzwyczajonej do darmowego dostepu

  • 8. Data: 2002-04-19 12:40:46
    Od: "Maciej Witkowski" <m...@f...pl>

    > Ależ pan się powtarza ...

    Pytanie się powtórzyło na 2 grupach, wiec i odpowiedź..

    Pzdr

    M.Witkowski

  • 9. Data: 2002-04-19 12:42:40
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Ależ pan się powtarza ...

  • 10. Data: 2002-04-19 12:53:52
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Pytanie się powtórzyło na 2 grupach, wiec i odpowiedź..

    Proszę zauważyć że te odp. pojawiają się jednocześnie na obu grupach .. Ale
    mi chodziło o to że odpowiada pan tym samym tekstem dwóm osobom piszącym w
    tym samym wątku.

    Pozdrowienia