  • 11. Data: 2012-11-27 14:24:16
    Temat: Re: wtopa na Filipinach (Polbank a Sync)
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "gral" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:k90ohh$3lh$1@node2.news.atman.pl...
    > ciekawe... pytanie tylko, czy dozwolone.

    Też mam wątpliwości. Zmiana umowy wymaga oświadczenia
    obu stron - wiadomo. Regulaminy osłabiają znaczenie umów,
    gdyż mogą być jednostronnie zmieniane, ale jednak pozwalają
    umowę rozwiązać i wymagają odpowiedniego powiadomienia
    2 strony.

    Teraz mamy prawdopodobnie sytuację, gdzie zapis regulaminowy
    wykracza poza uprawnienia przysługujące regulaminom, tzn.
    wyłącza obowiązek odpowiedniego powiadomienia strony oraz
    prawo do rozwiązania umowy.

    Tak mi się zdaje, ale prawnikiem nie jestem. Szukam jak zgłosić
    sprawę do UOKiK i coś nie bardzo mi idzie. Ktoś wie, jak/
    gdzie to zrobić?

  • 12. Data: 2013-03-19 11:34:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 11:38:21 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
    > Bylem na Filipinach, co mialo pewne konsekwencje...finansowe.

    sprawa zakonczona reklamacja rozpatrzona pozytywnie:), cala kwota wrocila na rachunek
    karty + odsetki (odestek malo bo calosc prawie zaraz po zdarzeniu i tak)
    tylko trwalo to kilka miesiecy....
    2 transakcje zwrocone w styczniu, trzecia teraz w marcu.
    wszystkie byly na ta sama kwote w tym samym miejscu wiec nie wiem dlaczego jedna
    musieli dwa miesiace dluzej rozpatrywac.