  • 21. Data: 2008-02-07 18:47:27
    Temat: Re: wspolnik bez zameldowania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Feb 2008 19:43:34 +0100, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    >Ja słyszałem, że Getin ale chyba nie do lokaty a do jakiegoś konta mimo
    >że bezpłatne i debetu zrobić się nie da.
    Dzis bezplatne i sie nie da ale nie wiadomo co bedzie jutro?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 22. Data: 2008-02-07 19:58:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    WAM napisał(a) w wiadomości: <7...@4...com>...

    >Dzis bezplatne i sie nie da ale nie wiadomo co bedzie jutro?

    Powinni ponformować o wprowadzeniu opłat (bo to nie była chyba promocja
    lecz oferta). Wtedy mogą prosić o taką zgodę.
    A poza tym co na to ich regulamin? Czy uzależnia założenie rachunku
    od podpisania tej zgody? Jeżeli nie to niech spadają - ich wewnętrzne
    procedury jako klienta mnie nic nie obchodzą. Tzn. obchodzą z ciekawości
    :) ale mnie nie wiążą. A jeżeli mają to w regulaminie to moge się z nimi
    podrażnić dlaczego. Nie, nie - prawa do żądania im nie odmawiam ale
    zbędną nadgorliwość warto piętnować nie tylko w urzędach.
    Przy produktach kredytowych nie mam zastrzeżeń.

    Arek

  • 23. Data: 2008-02-07 20:02:08
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <b...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...
    bredzisz. ja przebywam w roznych miejscach. Mam się dwa razy w
    tygodniu meldowac/wymeldowywać?
    zmieniac dokumenty? tablice rejestracyjne? Po co? Komu to jest
    potrzebne i do czego?

    ~~~~~~~

    Tak troche OT, ale powaznie, bo zainteresowalo mnie to.

    To jakie masz tablice rejestracyjne? Z miejsca, gdzie kiedys byles
    zameldowany?
    A jakie masz korzysci z faktu, ze nie jestes zameldowany? Umowmy sie, ale
    chyba nie prowadzisz zycia podroznika i od kilku lat nie wedrujesz przez
    Polske czy swiat, dobijajac sie do usenetu od czasu do czasu? Bo jesli
    nie, to zapewne mozesz wskazac takie miejsce, w ktorym moglbys sie
    zameldowac. Abstrahujac juz od tego, to jakie masz korzysci z faktu, ze
    tego nie robisz? Oczywiscie korzysci, ktore przewyzszaja problemy z powodu
    braku zameldowania ;).

  • 24. Data: 2008-02-07 22:10:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Natomiast jeśli ktoś już mieszka, to ma obowiązek się zameldować. I
    > pomijając realnie bezdomnych ludzi, którzy mieszkają gdzieś na dworcu,
    > czy gdzie popadnie, to każdy "normalny" człowiek przebywa jednak w
    > jakimś miejscu, gdzie może się zameldować.

    no i tu sie mylisz - nie kazde miejsce nadaje sie do zameldowania
    po sprzedaniu mieszkania trzeba sie bylo wymeldowac
    bo spoldzielnia mieszkaniowa liczyla oplaty od łebka a przyszli nowi
    lokatorze

    budowany domek mial gotowe pare pokoi ale nie byl jeszcze pare lat
    odebrany
    a bez odbioru gmina mnie nie chciala zameldowac :-)
    *** blad ***

  • 25. Data: 2008-02-07 22:14:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"

    > a gdybys tak sprobowal uproscic to zdanie, bo mam klopoty ze
    > zrozumieniem intencji ;-)
    >
    > Bank moze otworzyc rachunek osobie ktora nigdzie stale nie mieszka.

    ale bank nie zawsze chce, mimo że takie zapisu nigdy nie widzialem
    a troche regulaminow bankowych widzialem
    tylko urzad skarbowy nigdy mi nie odmowil przyjecia podatkow
    *** blad ***

  • 26. Data: 2008-02-08 08:03:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lut, 22:10, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > odebrany
    > a bez odbioru gmina mnie nie chciala zameldowac :-)

    Oficjalny problem ludzi bez meldunku zostal dostrzezony, gdy pojawila
    sie dosyc liczna grupa ludzi po wyrokach, ktorzy w trakcie pobytu w
    wiezieniu zostali wymeldowani z dotychczasowego miejsca stalego
    zameldowania, przez byle zony lub inne osoby decydujace o meldunku w
    swoim lokalu.
    Gdy konczyl im sie meldunek w wiezieniu, okazywalo sie, ze nie ma
    niczego w to miejsce. I w tym momencie proznia i ograniczenie praw
    obywatelskich, obywatela nie posiadajacego "stalego miejsca
    zameldowania", mieszkajacego pokatnie u znajomych lub wynajmujacego
    odplatnie pokoj bez meldunku.

  • 27. Data: 2008-02-08 17:40:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mnie odmawiał przez pół dekady regularnie po godz. 13:30 czyli zamykaniu kasy.

    Fenomen zamykania kas kilka godzin przed zamykaniem urzędów zawsze mnie
    fascynował.....

    W post-PRLowskich instytucjach - jak np. sądy - fenomen ten istnieje do dzis.
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2008-02-11 13:27:13
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    volkswagen bank odmówił założenia rachunku, nie chce dać odmowy na
    piśmie.
    wystosowałem juz kwita do Departamentu Ochrony Klienta w KNF,
    zobaczymy, co będzie.
    Bank odmówił wydania odpowiedzi na piśmie.
    zobaczymy...

  • 29. Data: 2008-02-11 22:36:47
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    b...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <6...@i...go
    oglegroups.com>...
    >volkswagen bank odmówił założenia rachunku, nie chce dać odmowy na
    >piśmie.
    >wystosowałem juz kwita do Departamentu Ochrony Klienta w KNF,
    >zobaczymy, co będzie.

    Ciekawe czy miał coś w regulaminie? Bo to też kwestia formalna czy chcą
    -podania miejsca stałego zameldowania, czy...
    -okazania dokumentu (zwykle DO) z wpisanym adresem stałego zameldowania
    To drugie swojego czasu wyznawało PEKAO SA i zdaje się LUKAS
    Tylko co jeżeli zakładają na paszport? :)

    Poinformuj o wynikach!

    Arek

  • 30. Data: 2008-02-12 13:17:40
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 11 Lut, 23:36, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    > Ciekawe czy miał coś w regulaminie?

    nie miał. panienka od obsługi "klientów" stwierdziła tylko, że mogą
    odmówić otwarcia rachunku bez podania przyczyn.

    > -okazania dokumentu (zwykle DO) z wpisanym adresem stałego zameldowania

    ja mam dokument pt. DO z wpisanym adresem stałego zameldowania. Ale
    wymeldowałem się z niego, więc nie będę go podawał w formularzu, który
    podpisuję.

    > Tylko co jeżeli zakładają na paszport? :)

    oczywiście mogłem przedłożyć paszport i złożyć fałszywe oświadczenie
    woli nt. zameldowania. Mogłem złożyć DO. Ale nie chcę.